Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af nyt CMS og SEO

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med at programmere et nyt stort CMS, der kun skal tilbydes som backend.

Hvad skal jeg tage højde for i forhold til ikke at begrænse mine kunders mulighed for at optimere deres hjemmeisde i forhold til søgemaskinerne?

Indtil videre kan følgende sættes individuelt på alt indhold:
- Alias (til pæne urls)
- Metadescription
- Metakeywords

Er der andre ting jeg skal tage højde for?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

AnyFellow:

Hej,

Jeg er i gang med at programmere et nyt stort CMS, der kun skal tilbydes som backend.

Hvad skal jeg tage højde for i forhold til ikke at begrænse mine kunders mulighed for at optimere deres hjemmeisde i forhold til søgemaskinerne?

Indtil videre kan følgende sættes individuelt på alt indhold:
- Alias (til pæne urls)
- Metadescription
- Metakeywords

Er der andre ting jeg skal tage højde for?

Du kan tage et kig på nogle af de ting jeg beskriver på min hjemmeside, både hvad angår funktioner i mit søgevenlige CMS system, men også generelt hvad jeg skriver om søgemaskineoptimering.

Ud over det er det nødvendigt for at dig at forstå alle aspekter af det at søgemaskineoptimerer sin hjemmeside, læse indlæg, læse bøger, teste og så egentlig bare lavet funktionerne ud fra den viden.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person