Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave habbo Fansite

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg vil lave en habbo Fansite jeg vil prøve at tjen pengen jeg er 16 år kan i hjælp mig jeg søger programør og grafiker og programør kun html og php css og grafiker kun lave ny teamer og hvad skal i har får det da jeg vil tjen pengen
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha hvor sødt :D

 

- Tror ikke lige dette er stedet, at lede efter en programmør og designer med mindre du vil op og betale... mange tusinde..

 

Tror du skal prøve at finde nogle i dit netværk der kan nogle ting og se hvad I kan få lagt sammen, ellers må du selv igang med at lære. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan du hjælp mig
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg søger frivilligt programmør og grafiker til habbo fansite jeg har ikke penge til det så det er gratis og dem der vil hjælp kan skriv til mig på rowl
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du nu havde muligheden for at bruge 300-400 kr. så kunne du jo købe et webhotel med tilhørende .dk domæne og så smække den op med opensource systemet WordPress.
Der er flere steder hvor de tilbyder webhoteller hvor det kun kræver få klik for at det hele er installeret og klar til brug :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)