Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bing elsker mig, Yahoo kan li' mig, Google HADER mig!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for besvarelserne! Der bliver rettet på livet løs herfra.

Jeg har oprettet en blog på subdomænet blog.imania.dk hvor jeg bringer iPhone nyheder osv og håber også den kan give hoveddomænet et look af aktivitet, men hvordan udnytter jeg mine anstrengelser bedst? Jeg synes jo det er møgirriterende at mine produkter er statiske og det virker mærkeligt at give alle produkter en manuel ændring hver eneste uge, men er det det der skal til?

Hvordan udnytter jeg min blog på subdomænets aktivitet til fordel for hoveddomænet - altså mest SEO mæssigt?

Skeem:

Og så lidt vedr. dit design – Jeg synes siden virker en smule rodet. Din produktmenu er meget kompakt, prøv at lav lidt mere afstand mellem linierne. Fordele ved iMania.dk menuen skal have en mindre margin til venstre. Find os på facebook menuen, "synes godt om" forsvinder for lang ud til højre.

Min produktmenu volder mig kvaler og jeg prøver hele tiden at finde den rigtige løsning - jeg tror jeg bliver nødt til at skrive den selv i stedet for at bruge en standard oscommerce contribution. 

Jeg kan godt se jeg har lidt problemer generelt - og det skal der rettes op på.

Der er lidt tekniske udfordringer ved både "Fordele..."-boksen og Facebook boksen - specielt facebook da jeg ikke har mulighed for at rette i Facebooks likebox kode. Det kan være jeg skal nøjes med et link til vores Facebook-side.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

KTJ-Media.dk:
Har du slettet dine temporery internet files?

Dette lod mig søge i Chrome som giver den rigtige søgning så det er nok her problemet ligger ;)

Takker Kim

/allan

Så lidt

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige fået læst hele tråden eller kigget på din side, så måske burde jeg ikke udtale mig, men det gør jeg altså alligevelBig Smile

Google er langt mere kompliceret end Bing og Yahoo.Især har jeg efterhånden oplevet at Google har en slags venteperiode på nye domæner (som nogen kalder sandbox). Det betyder at dine rankings de første (mange) måneder ikke rigtig rykker sig indtil du har fået noget 'trust'. Det er selvfølgelig for at modvirke spam.

Det er bare et eksempel på hvordan de er forskellige. Jeg ville fokusere på kvalitets links (hint: ældre sider med et link god placere og rigtig anker tekst).

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Har ikke lige fået læst hele tråden eller kigget på din side, så måske burde jeg ikke udtale mig, men det gør jeg altså alligevelBig Smile

Google er langt mere kompliceret end Bing og Yahoo.Især har jeg efterhånden oplevet at Google har en slags venteperiode på nye domæner (som nogen kalder sandbox). Det betyder at dine rankings de første (mange) måneder ikke rigtig rykker sig indtil du har fået noget 'trust'. Det er selvfølgelig for at modvirke spam.

Det er bare et eksempel på hvordan de er forskellige. Jeg ville fokusere på kvalitets links (hint: ældre sider med et link god placere og rigtig anker tekst).

Hæ, ja Google har alle dage været mere kompliceret end andre søgemaskiner. så ja selvfølgelig ligger der andre ting i det også. :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også et par gode links er vejen frem.

Edit: Ombestemte mig med hvor meget jeg vil røbe:)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kim, så er det jo pænt af dig du citerer mig så jeg ikke kan slippe af med teksten igen;)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er den jo så væk ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)