Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til nyhedsbreve

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber i er kommet godt ind i det nye år.

Jeg søger et system til udsendelse af nyhedsbreve.

Jeg har kigget på MailingList.dk, men syntes umiddelbart det er besværligt at sætte op.

Der er ingen tvivl om at uvibox er den bedste løsning, men de er bare for dyre når jeg har under 1000 modtagere, som jeg har pt. Derudover understøtter de ikke:

At man tilmelder sig et nyhedsbrev, for så at modtage en mail med en fil til download, eller et link. De siger de selv de ikke kan endnu.

Men jeg syntes 255 kr. pr måned når jeg ikke har flere modtagere, og ikke kommer til at sende ud hver måned er for meget. Jeg tjener heller ikke noget på nyhedsbrevet pt.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender et godt system der er let at sætte op, og ikke koster en formue?

Lige nu bruger jeg http://www.yourmailinglistprovider.com/ men er ikke overbesvist om de levere de mails de skal.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror MailChimp er det mest simple nyhedsbrev-system, men som også blive brugt at større virksomheder.

Dit problem med en fil der skal downloades kan da fint løses ved at uploade filen til RapidShare, MegaUpload osv? :-)

MailChimp er gratis indtil du har 50 eller 100 modtagere, så du kan jo lige teste det af, og se om det er noget for dig. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Også en stemme på MailChimp her fra.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg stemmer også på mailchimp. Jeg er også ved at lave et umbraco plugin til den. Du kan jo nemt bruge din eget formular istedet for deres.
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Tag også et kig på www.eBooster.dk. Vi understøtter desuden retur-mail ved tilmelding, med eks. link til download.

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale MailChimp. Det er let at bruge og MailChimp er whitelistet hos de fleste email udbydere. Så man er meget sikker på at ens email når frem til modtageren.

De bedste hilsner
Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Freelancerbasen:

Jeg vil anbefale MailChimp. Det er let at bruge og MailChimp er whitelistet hos de fleste email udbydere. Så man er meget sikker på at ens email når frem til modtageren.

Ahh. Det er vist en sandhed med lidt modifikationer ;-)

Rent teknisk er der ikke nogen ESP'er (Email service provider) der bare bliver "whitelistet" hos e-mail udbydere. De bliver målt og vejet ligesom alle andre. Bl.a. baseret på klagerater osv. Det der derimod kan ske er at hvis en afsender igennem en ESP får mange klager så kan den til tider drukne i volumen hvis ESP'en er stor nok og generelt ikke har mange klager.

Dog er de fleste ESP'er ret påpasselige med ikke at lade den slags ske, da det går ud over deres leveringsrygte samlet set og derfor håndhæver de fleste selv klagesager baseret på kundeniveau internt.

Mange ESP har dog den fordel at de netop pga deres volumen har lidt større pondus når de taler med e-mail-udbyderne og e-mail-udbyderne kender som regel ESP'ernes mailserver-IP'er (hvis de ikke kører med roterende IP'er og lignende), og kan derfor lade dem levere hurtigere og større volumen til deres server på kortere tid end normale mail-servere (SMTP'er). Det behøver man dog ikke at være MailChimp for at opnå, det har sådan nogen "små nogen" som os skam også mulighed for rundt omkring og også steder (lokale udbydere i danmark) hvor Mailchimp ikke har brugt deres tid på at sætte aftaler op.

Det gør os ikke nødvendigvis til et bedre valg end mailchimp i den givne posters situation, men det er bare lige for at demystificere påstanden om at MailChimp skulle være whitelistet nogen steder og deres mails "bare kommer igennem". Også MailChimps mails ryger igennem nøjagtig de samme spamfiltrer osv som alle andres, især fordi de tilbyder gratis konti hvor det er meget nemt at være anonym og sende en forholdsvist stor bunke mails ud uden at være under økonomisk ansvar.

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

 

Kan klart råde dig til at kontakte Mads Dahlerup som har super styr på det.

 

Han kan fanges på følgende mail:

 

Mads Dahlerup - madsdahlerup@andmee.com

 

Mvh

 

Troels Lindeblad

 

Direct Promotion ApS

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)