Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver de bedste hjemmesider til søgemaskiner

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels, faktum er, at hvis man næsten ingenting ved om det man skal købe så stiger risikoen for at man køber katten i sækken, ikke helt får det man havde regnet med eller direkte bliver snydt betragteligt. Det gælder uanset om man skal have udviklet et website, skal have nyt hus eller bil.

Jeg anbefaler ikke at man går i gang med at lære selve håndværket bag det at udvikle et website eller at lave SEO - eller hvordan man bygger en bil eller et hus, for at købe noget af det. Men man gør klogt i at sætte sig noget ind i produkterne, leverandørerne, arbejds- og afregningsmetoder i brancherne osv.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Niels, faktum er, at hvis man næsten ingenting ved om det man skal købe så stiger risikoen for at man køber katten i sækken, ikke helt får det man havde regnet med eller direkte bliver snydt betragteligt. Det gælder uanset om man skal have udviklet et website, skal have nyt hus eller bil.

Ja vi er enige der.... hvis man ved noget om det så står man bedre.

Der er bare nogle der begyndte på at hun skulle til at lære html... og der sætter jeg godt nok grænsen for hvad jeg vil kræve af mine kunder :D

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de brugbare svar.

Jeg er rigtig glad for dem alle

Heidi

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Der er bare nogle der begyndte på at hun skulle til at lære html... og der sætter jeg godt nok grænsen for hvad jeg vil kræve af mine kunder :D

Ja, det er at gå i for meget detaljer med et lille element i det samlede forretnings-projekt. Det handler om at skabe tilstrækkelig indsigt til at skabe et overblik og kunne gennemskue de tilbud og leverandører man snakker med.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, at sætte sig ned og begynde på at lære HTML, CSS, PHP, Java Script & MySql for at lave sin egen hjemmeside giver i dag ikke ret meget mening. Så kommer man først i gang med det man egentlig ville med sin hjemmeside efter mange måneder (eller år hvis det hele skal være opbygget bedst muligt).

Det kan dog være meget svært, især med web-udvikling at vide hvad man køber. Der er så mange elementer i en god / dårlig hjemmeside og man kan ikke se elementerne ved bare at kigge på "overfladen". Med web-udvikling er nød til at få sig noget basis viden, hvis man vil være sikker på at komme godt fra start.

Som du siger kan man sagtens hjælpe sine kunder med alle disse ting. Det kræver så bare at de har fundet frem til en god web-udvikler først og ikke er blevet fanget af nogle der laver noget sjusk. Og dem synes jeg desværre der er en hel del af.

Forskellen fra biler og huse er at der nogle minimums krav der skal være opfyldt for at de overhovedet må sælges. Det er ingen krav når det kommer til hjemmesider.

/Anders Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Ja, det er at gå i for meget detaljer med et lille element i det samlede forretnings-projekt. Det handler om at skabe tilstrækkelig indsigt til at skabe et overblik og kunne gennemskue de tilbud og leverandører man snakker med.
Meget enig ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brammer:

Hej og godt nytår Smile

Jeg har længe gået og tumlet med en ide, og NU skal det være
Så jeg skal have lavet en hjemmeside

Man skal kunne tage kontakt til forskellige åndelige behandlere og have mulighed for at hjælpe/snakke gennem webcam.
Samtidig skal man kunne betale inden man får adgang til behandleren.

Hvilket hjemmeside firma er det bedste til det?
Og hvem er bedst til at lave det så det kommer frem på søgemaskiner?

Håber I kan hjælpe mig, for det er en "sort" verden for mig

Hilsen
Heidi

 

Hej Heidi

Vi har hos os (bærbar.com) brugt flere såkaldte Seo eksperter og det er jo ikke tilladt at hænge folk ud via denne side (måske også etist korrekt) men, hvis du gerne vil vide, hvem du absolut ikke skal vælge af disse såkalte eksperter så send en mail til mig eller kontakt mig telefonisk.

Der findes mange derude som kan deres kram og desværre finder der mange der ikke kan.
Som antydet i teksten har vi rendt ind i et par stykker af dem.
Nogle af dem skal score en hurtig gevinst for derefter at glemme alt om dig.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)