Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver de bedste hjemmesider til søgemaskiner

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Tag lige et kig på www.myonlinenlp.dk jeg tror det er lige det du skal bruge.

Det er Kevin Rebsdorf herinde på amino

det er også til at komme nærheden af i kr og øre

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en side han har lavet eller en side han vil sælge mener du

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mentaline har allerede spirituelle terapeuter.

http://da.mentaline.com/therapists/spirituel-coaching.aspx

Men derfor mener jeg nu sagtens at det kan lade sig gøre at dit projekt. Det er jo ikke fordi at der er det store udvalg af terapeuter på Mentaline. Og hvis du har et godt netværk bandt alternative behandlere, og de er med på idéen, så er det en rigtig god start.

Men vær forberedt på at det er dyrt ...hvis du har pengene til det tror jeg på at det er et godt koncept ...men kun hvis du fra starten tænker ud over landets gænser.

:-) Andy

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som demib også skriver tror jeg det vil være en god ide for dig at starte med et lidt mindre projekt. Især hvis du ikke har nogen erfaring med at arbejde online.

Start f.eks. med at lave en WordPress blog hvor du skriver om dit emne. Alt det du lærer om at sætte WordPress op, skrive til nettet, markedsføre online osv. vil du direkte kunne bygge videre på.

Som der også er skrevet her i tråden virker det umiddelbart som ret dyrt at få lavet. At teste andre elementer før du giver en masse penge til en programmør, ville jeg klart anbefale du spurgte mig. Du kan så også få en mere præcis idé om hvor stort / om der er et marked for det du vil udbyde.

Lav din egen hjemmeside først, det vil du lærer en masse af og i det hele taget finde ud af om det at arbejde med en online forretning er dig.

/Anders

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en ting jeg ikke forstår (og det kan godt være at jeg fik for meget alkoholfri mousserende vin nytårsaften) og det er at flere siger at trådstarter skal "lave et mindre projekt" - "studere noget SEO først" - "lære noget HTML".

Det er da tosset at en der skal bruge en hjemmeside, og vil hyre et firma til at lave den, skal lære de ting for at bruge siden. Det svarer til at man lærer at skifte motorrem og skifte bremser inden man køber en bil.

Jeg er enig i at det vil hjælpe hvis hun lærer noget SEO, men det er ikke det største krav - SEO skal hendes leverandør have helt styr på. Det største krav er (efter min ydmyge mening) at hun får helt styr på hvad det site skal ku ku for at hun vil være glad for at have det og bruge det.

Her er det vigtigt at ideerne er nedfælget på papir således at en evt. samarbejdspartner kan bruge dette til at lave et tilbud til hende om det så er kodet fra bunden eller via et CMS med et utal plugins.

Hun kan evt. foretaget noget sparring med en anden erfaren programmør/projektleder der forstår hendes tanker og kan snakke teknik med leverandøren.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Der er en ting jeg ikke forstår (og det kan godt være at jeg fik for meget alkoholfri mousserende vin nytårsaften) og det er at flere siger at trådstarter skal "lave et mindre projekt" - "studere noget SEO først" - "lære noget HTML".

Det er da tosset at en der skal bruge en hjemmeside, og vil hyre et firma til at lave den, skal lære de ting for at bruge siden. Det svarer til at man lærer at skifte motorrem og skifte bremser inden man køber en bil.

Jeg er enig i at det vil hjælpe hvis hun lærer noget SEO, men det er ikke det største krav - SEO skal hendes leverandør have helt styr på. Det største krav er (efter min ydmyge mening) at hun får helt styr på hvad det site skal ku ku for at hun vil være glad for at have det og bruge det.

Her er det vigtigt at ideerne er nedfælget på papir således at en evt. samarbejdspartner kan bruge dette til at lave et tilbud til hende om det så er kodet fra bunden eller via et CMS med et utal plugins.

Hun kan evt. foretaget noget sparring med en anden erfaren programmør/projektleder der forstår hendes tanker og kan snakke teknik med leverandøren.

 

Niels ...hvis du skulle bruge 500.000 på at reparere din bil (eller rettere at få lavet en ny), ville du så ikke sætte dig ind i hvordan ...så du ikke blev tørret af mekanikeren og så du kunne være med i snakken om at definere hvad og hvordan du gerne ville have det lavet?

:-) Andy 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Andy Max Jensen:
Niels ...hvis du skulle bruge 500.000 på at reparere din bil (eller rettere at få lavet en ny), ville du så ikke sætte dig ind i hvordan ...så du ikke blev tørret af mekanikeren og så du kunne være med i snakken om at definere hvad og hvordan du gerne ville have det lavet?

Så vil jeg finde en mekaniker jeg stoler på og få ham til at bistå mig ved ham der skal lave reparationerne.

Jeg har tidligere været hyret (og det bliver jeg stadig) til projekter hvor jeg fik udførlig beskrivelse og dem der gav mig opgaven intet forstand havde på hverken SEO eller HTML hvor de tog mig ind pga. den viden jeg havde om det.

Det er MIN opgave som teknisk personel at vejlede kunden så godt som muligt. Hvis kunden ikke føler sig sikker på det jeg siger, så anbefaler jeg at man finder en man kender som ved hvad jeg snakker om som kan være med på sidelinien som evt. også kan komme med de spørgsmål som kunden ikke kan komme i tanke om som måske ligger og lurer i overfladen.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Så vil jeg finde en mekaniker jeg stoler på og få ham til at bistå mig ved ham der skal lave reparationerne.

Jeg har tidligere været hyret (og det bliver jeg stadig) til projekter hvor jeg fik udførlig beskrivelse og dem der gav mig opgaven intet forstand havde på hverken SEO eller HTML hvor de tog mig ind pga. den viden jeg havde om det.

Det er MIN opgave som teknisk personel at vejlede kunden så godt som muligt. Hvis kunden ikke føler sig sikker på det jeg siger, så anbefaler jeg at man finder en man kender som ved hvad jeg snakker om som kan være med på sidelinien som evt. også kan komme med de spørgsmål som kunden ikke kan komme i tanke om som måske ligger og lurer i overfladen.

 

Det er heller ikke et krav for at være web-entrepreneur ...men det skader ikke.

Mange af dem jeg arbejder for kender heller ikke noget til det. Men dem der har web som core business ...de gør alle sammen.

:-) Andy

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Andy Max Jensen:
Det er heller ikke et krav for at være web-entrepreneur ...men det skader ikke.

Helt korrekt at det ikke skader. Det skader heller ikke at tage en mini-uddannelse som murer hvis du skal købe et hus :)

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Andy Max Jensen:
Det er heller ikke et krav for at være web-entrepreneur ...men det skader ikke.

Helt korrekt at det ikke skader. Det skader heller ikke at tage en mini-uddannelse som murer hvis du skal købe et hus :)

 

Bygge et hus, mener du vel :-)

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)