Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver de bedste hjemmesider til søgemaskiner

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og godt nytår Smile

Jeg har længe gået og tumlet med en ide, og NU skal det være
Så jeg skal have lavet en hjemmeside

Man skal kunne tage kontakt til forskellige åndelige behandlere og have mulighed for at hjælpe/snakke gennem webcam.
Samtidig skal man kunne betale inden man får adgang til behandleren.

Hvilket hjemmeside firma er det bedste til det?
Og hvem er bedst til at lave det så det kommer frem på søgemaskiner?

Håber I kan hjælpe mig, for det er en "sort" verden for mig

Hilsen
Heidi

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Brammer:
Hvilket hjemmeside firma er det bedste til det?

Definer opgaven på skrift og send den til en række firmaer og høre om de vil give bud på den. Så kan du tage en snak med dem du mener er interessante og se om det er noget der har grobund for mere.

Brammer:
Og hvem er bedst til at lave det så det kommer frem på søgemaskiner?

I den opgave du laver skal du notere hvad der er vigtigt mht. søgemaskiner. Her kan du benytte http://www.l4u.dk/blog/seo-guides/seo-tjekliste.aspx som giver en god liste.

Husk på at søgemaskine optimering er ikke kun på din hjemmeside, men det er lige så vigtigt at du kan findes ude på det store vide net. Dette er en process i sig selv og der er ingen smutveje selvom der er nogle der vil vælge dig "smutvejen".

Brammer:
Håber I kan hjælpe mig, for det er en "sort" verden for mig

Jamen der er nok nogle der kan finde lyset for dig :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Brammer:
Håber I kan hjælpe mig, for det er en "sort" verden for mig

Min bedste anbefaling er, at du bruger de næste pr måneder på at læse en masse bøger og artikler om webudvikling, SEO, e-handel mv. så du bliver lidt bedre rustet til at kaste dig over opgaven.

Hvis du ved så lidt om hvordan man udvikler, driver og optimererer en online forretning, som du giver udtryk for, så er der virkelig stor risiko for, at du "køber katten i sækken" hos de leverandører du går til.

Det er ikke fordi jeg mistænker flertallet af leverandører i markedet for at være nogle fuskere og bedragere. Det mener jeg absolut ikke flertalet er. Men problemet er, at hvis du ikke ved ret meget, så bliver det dels svært for dig at skelne mellem skidt og kanel i branchen, evaluere dine leverandører og ikke mindst stille de rette krav til dem. Hvis du som kunde ikke stiller meget præcis krav til dine leverandører, så vil selv de bedste af dem have svært ved at levere det du ønsker. Det er desværre de færreste der er så gode til tankelæsning :)

Alternativt, hvis du ikke gider, at udskyde projektet med læsning af en masse bøger, så start i stedet for med et lidt mindre ambitiøst projekt - eller blot nogle enkelte dele, af det du på sigt ønsker at nå frem til. Så kan du lære undervejs, og ender ikke med at brænde en masse penge af på noget der slet ike kan det du troede det skulle kunne.

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar.

Det var netop det jeg håbede I vidste Embarrassed - hvem som lavede de bedste sider.
Så jeg gik direkte til dem og fik sitet lavet

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har brugt www.strategen.dk og carsten derfra er bare super... Mikkel har også et super lækkert rygte når det kommer til SEO.. ha rdog ikke udnyttet chancen til at prøve kræfter hos ham!!

der er masser af andre dygtige folk, som søren sprogø og thoimas rosenstand som helt sikkert kan guide dig på rette vej når det kommer til det du efterlyser.

 

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Omar

Og ja Kim. Lige præsis.... Bare med åndelige behandlere.
Så ER der altså nogen som allerede har fået den ide. Øv

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja, der er endda nogle af "sværvægterne" indenfor iværksættere bar, kan nævne Jesper Buck bl.a han er primos motor bag denne portal og det har så vidt jeg ved været en dyr fornøjelse a få det op at køre.

Best regards

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Mentaline.com er terapi og coaching, ikke kontakt til åndelige behandlere. Måske det gør en forskel for dig.

Ud og de råd der er givet, så bør du overveje dit behov på kort og lang sigt, henholdsvis finde ud af om du vil have tilknyttet en shopløsning eller ej.

Gobooking.dk har et rigtig godt CMS system. På hjemmesiden finder du bl.a. en kontaktformular, så du kan få mere hjælp til den rette hjemmside løsning, og du kan læse om, hvad koster en hjemmeside.

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Holger.

Jeg har lige nærstuderet siden, og du har helt ret. Der er ingen alternative behandlere.
Jeg må i gang STRAKS

Tusind tak for al Jeres hjælp. Det var dejligt

Rigtig godt nytår

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)