Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link By er kommet online nu! :)

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I kan da ikke sige han er 15. Hvor er det at han at den er 15?, han kan da også være 48 måske. Han har da ikke noget kopiert på hans hjemmesiden MNTemplates.com. Jeg tror nu ikke at han gemmer sig. Hvad skal han gemme sig for?. Han vil ikke bruge Amino mere. I skal ikke hak son på ham. Jeg synes det er jer der er userøse.

Men jeg har tilføje et link på din linkkatalog.

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det tænkes, at hans første brugernavn "mikenielsen95" kan være årsagen til at han bliver gættet på, som 15 år Stick out tongue

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

De der 95 der. Hvem siger det er hans års tal. Det kan også bare være et tal han skriver lige som mig. Du kan ikke bare sige han er 15 fordi der står 95!.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim68:

Hej,

I kan da ikke sige han er 15. Hvor er det at han at den er 15?, han kan da også være 48 måske. Han har da ikke noget kopiert på hans hjemmesiden MNTemplates.com. Jeg tror nu ikke at han gemmer sig. Hvad skal han gemme sig for?. Han vil ikke bruge Amino mere. I skal ikke hak son på ham. Jeg synes det er jer der er userøse.

Men jeg har tilføje et link på din linkkatalog.

Jeg har snakket med ham på et tidspunkt om noget reklame halløj, og der sagde han at han var 16... og jo han havde kopiret noget fra en anden tråd, det havde han kopiret ind i den her tråd

 

Og kunne det tænkes at han har oprettet en ny bruger og kaldt den Kim68, da gramatikken, og sproget halter lidt, og du skriver "hak son på ham"

Og det skrev Mike også(MNtemplates)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad det nu ligge, hvor langt ud kan man tage en tråd?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Man kan dertil sige at det er svært at se hans alder ud fra profilen...

Nu stod alle informationerne der jo tidligere, inden han blev slagtet... Så hvorfor spille så hellig?

Fair nok at knægten er 15 år, og laver en mega brøler, men skal han virkelig sables sådan ned for det? Mennesker på 20-25-30-35-40-50-55-60-65-70-75-80-85-90-95-100 år kopiere sku da os tekster! Vi har haft en masse sager, om tekst kopiering, og der har det været personer typisk fra 25-40 år!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@Cyberman29

Du siger jeg er ham. Nej det er jeg ikke, jeg synes bare ikke i skal hak på ham. Du siger han er 16, hvis han er 16 kan han ikke være fra 1995. Så det passer ikke. Der er ikke nogen der ved hvor gammel han er ude over ham selv.

@Martin

Hvor ser du det der bruger navne: MikeNielsen95 ?.

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammel er du Kim? :)


Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle laver fejl. Han har lavet en fejl ja f... om han har det. Alle dem der har være imod ham har også lavet fejl. Det er jeg 100% sikker på.

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, alle laver fejl, og det kan man ikke gøre for... men der havde ikke været mere i det, hvis han bare havde sagt undskyld, eller noget, istedet for at gemme sig:)

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)