Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link By er kommet online nu! :)

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 01:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug dog nu de 5 minutter på at tilmelde jer nye kateloger, istedet for 15 min på at se om det er noget værd -

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Brug dog nu de 5 minutter på at tilmelde jer nye kateloger, istedet for 15 min på at se om det er noget værd -

Det handler nu ikke så meget om det er noget værd, det handler mere om at linkkatalogejere bør se lidt mere nuanceret på det at have/lave et linkkatalog, i stedet for at lave det samme som er set 1000 gange. og ikke mindst poppet op på det sidste. tænker de mere nuanceret vil der også være noget større sandsynlighed for at linkkataloget får det godt og har det godt på søgemaskiner, også i fremtiden.

Yderligere ligner den type linkkataloger at de udelukkende bliver lavet for at tjene eventuelle kroner på adsense. og dermed ikke tilgodeser de links som er på siden.

Og ja til sidst kan man sagtens gå ind og se på kvaliteten og om den er noget værd, og jeg kan da se en helt del steder hvor den kunne blive en del bedre.

tag det som konstruktiv kritik i stedet for at se det som negativt.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan slet ikke komme i tanke om, hvornår jeg sidst har brugt et linkkatalog. Eller en telefonbog for den sags skyld.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 13:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkkataloget er ny. Ja det er den men der kommer mange link til den.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilmeldt min side om billig autohjælp i jeres katalog ;) Super godt med alle de underkategorier, som virkelig er et plus i den høje standard!

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 23:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så er den på siden. Men er er plads til mange flere Stick out tongue.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 1. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tillykke med lanceringen af linkby.

Jeg forstår din spænding omkring projektet, og ønsker dig alt mulig held og lykke!

Mvh Christian Thyge Posborg

http://www.seosystem.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 23:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Christian Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal arbejde meget mere med, at gøre siden unik og spændende, så den ik ligner alle de andre linkkataloger. Måske overveje om ordet linkkatalog, overhovedet er det rette koncept. For du kan sagtens lave en masse andre spændende aktiviteter, som både gavner læseren og dig...

Men jeg tilmelde da lige vores webshop med billige designer solbriller og billige smykker, og så satser vi på, at du arbejder hårdt for sagen ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved godt der er maget arbejde i og lave en hjemmeside. Der bliver også lavet maget i den.

Hilsen Mike

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)