Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så har jeg fået skrevet en mini seo guide.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Seo++:

Som du finder her.

En fin guide...

Den ville blive endnu bedre hvis den blev sat lidt pænere op, så den blev mere overskuelig.

MVH Kim

hej kim prøv og læse hvad jeg har skrevet i et indlæg længere oppe.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:
hej kim prøv og læse hvad jeg har skrevet i et indlæg længere oppe.
Den havde jeg ikke lige læst, men hvorfor offentliggøre noget før det er færdigt?

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, ser frem til at kigge nærmere på det Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Seo++:
hej kim prøv og læse hvad jeg har skrevet i et indlæg længere oppe.
Den havde jeg ikke lige læst, men hvorfor offentliggøre noget før det er færdigt?

MVH Kim

man synes altid noget kan blive bedre , jeg kender godt den der skriver et par stavefejl på ens hjemmesiden , hvorfor offentlige gøre ikke en færdig hjemmeside, fordi den aldrig bliver færdig

 hvorfor så ikke betale en til at rette , fordi man retter løbende og man bliver aldrig tilfreds , vis venter med at  publicere kommer nyhed ikke ud nu og vi forstår hvad der står på siden der links til

At bruge energi på om der mangler lige et lille bitte overblik ,det tænker jeg ikke over , det er langt positiver at han gider lægge energi i overhovedet at lave en SEO guide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

man synes altid noget kan blive bedre , jeg kender godt den der skriver et par stavefejl på ens hjemmesiden , hvorfor offentlige gøre ikke en færdig hjemmeside, fordi den aldrig bliver færdig

 hvorfor så ikke betale en til at rette , fordi man retter løbende og man bliver aldrig tilfreds , vis venter med at  publicere kommer nyhed ikke ud nu og vi forstår hvad der står på siden der links til

Det er nu ikke helt det samme, det er ikke rigtig noget jeg gider diskuterer. En stavefejl er ikke helt det samme som at alt indhold ikke er formateret, og det bare ser ud som om det er kladen (som det jo er).

Det handler ikke om at gøre noget endnu bedre, det handler om at gøre noget rigtig godt fra starten af, og så derefter gøre det endnu bedre. Altså rette til som du siger ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

man synes altid noget kan blive bedre , jeg kender godt den der skriver et par stavefejl på ens hjemmesiden , hvorfor offentlige gøre ikke en færdig hjemmeside, fordi den aldrig bliver færdig

 hvorfor så ikke betale en til at rette , fordi man retter løbende og man bliver aldrig tilfreds , vis venter med at  publicere kommer nyhed ikke ud nu og vi forstår hvad der står på siden der links til

Det er nu ikke helt det samme, det er ikke rigtig noget jeg gider diskuterer. En stavefejl er ikke helt det samme som at alt indhold ikke er formateret, og det bare ser ud som om det er kladen (som det jo er).

Det handler ikke om at gøre noget endnu bedre, det handler om at gøre noget rigtig godt fra starten af, og så derefter gøre det endnu bedre. Altså rette til som du siger ;)

MVH Kim

Jeg synes SEO guiden er super , vis jeg var ham gjorde jeg ikke mere , måske mere  indhold , med jeg tænke ikke på overblik det er godt nok  , alt kan jo altid forbedres , en klade er alle sider normalt for man aldrig tilfreds selv og forbedre det løbende opstilling mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

øv bøv bussemand - nu giver siden en 404...:(

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det ved jeg godt fordi siden jeg lagde den på er lukket ned (anyways thats what i think) 

Men op med humøret fordi laver snart en gratis blog hvor du kan læse den guide + mange flere.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser vi frem til, nåede heller ikke at tjekke den ud inden den røg nemlig...:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ærligt den siden blev lagt ned , med det ligger sikkert også bedre på din egen siden så ved man også hvor alle de gode  SEO inputs er samlet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)