Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt program til at lave fakturaer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger som overskriften siger et godt og ikke mindst simpelt program til at skrive fakturaer i.

Det skal kun bruges til det, og der må evt. godt være nogle skabeloner med.

Hvad kan i anbefale?  Vil foretrække hvis der er en gratis prøveperiode, så jeg kan prøve det inden jeg køber det.

På forhånd tak....

 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Microsoft Excel, ligger der forskellige fakturaskebloner deri.

En anden mulighed, der dog ikke er gratis, er https://www.ibill.dk/ Du betaler et beløb pr. faktura (der sendes direkte fra telefonen), og så sørger de for at få pengene ind. Inkl. evt. inksasso.

Det er ikke lige praktisk til alt. Men hvis du laver trappevask, kunne det sandsynligvis være en god løsning.

Rettelse. ibill er gratis hvis de må sende den som mail. Det koster kun hvis den skal sendes med brev. Rykkere koster 25 kr. (men betales af skyldner) og inkassosager koster 99 kr.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er på Mac kan du afprøve Billings.

Alternativt, tag et kig på tradeshift.com. Ideen er meget god, men udførelsen halter stadig en smule.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv  SummaSummarum

fordelen  er at når  du  har oprettet kunderne  med adresse m.m.  og lavet  dem en  faktura   og du  såskal  lave  næste måneds  opkrævning  så kan   du  genbruge  den tidligere   som skabelon

ja  skal den  samme  faktura   laves  eeens  til flere kunder  så kan  du  massefakturere

 

bruger  du  mig  til  at købe  igennem  (det  venstre link  forneden)  så  hjælper  jeg  dig   godt  igang     Der  er  selvfølgelig  en  gratis  prøveperiode  på  programmet

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det "blot" er et faktura program kan jeg anbefale Winvask. Det er et gratis norsk program, men du kan downloade fil med dansk oversættelse.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og glædelig jul :)

Du er velkommen til at kigge på e-moms, der har vi et fuldbyrdet fakturasystem, implementeret i regnskabsprogrammet som du kan prøve.

 

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar..

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skriver godt nok "tak for svar" så man må gå ud fra du har fået svar på dit spørgsmål.

I e-conomic kan du sende dine faktura via iPhone og/eller direkte via nettet.

Det smarte er så at fakturaen bliver bogført i e-conomic, så du slipper for indtastningen igen/eller du skal ikke betale din revisor for det. Du får ligeledes nogle standard skabeloner enten med girokort eller bank oplysninger. Ligeldes hvis du skal sende på tysk/engelsk er dette også muligt.

Hvis du dog kun skal skrive et par fakturaer i ny og næ, og ikke har brug for at styre det daglige bogholderi, så er det nok "over kill" at gøre brug af e-conomic.

Mvh

 

 

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er velkommen til at prøve på www.start-base.dk for at se om der er noget du kan bruge.

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

vP Faktura er et både let og alsidigt program. Der er naturligvis en 30 dages gratis prøveperiode, hvor du kan afprøve de forskellige udgaver, der spænder fra helt gratis, til den største udgave med integreret e-Fakturering.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)