Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er min hjemmeside værd?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt vil jeg sige bizinformation skyder alt for højt, med henblik på Amino skyder den dog godt nok alt for lavet :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en sjov gimmic men jeg ved ikke helt hvad man skal bruge det til.

Jeg har hjemmesider for over 20.000 kr men jeg tror ikke det er den reelle værdig for frounberg.dk og ftec.dk

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et domænenavn jeg godt kunne tænke mig, og ejeren er ikke uvillig til at sælge til mig. På Bizinformation er siden 52.000 kroner værd, og på websiteshadow er den 47 dollars værd. Det er da noget af en forskel :-)

På den ene siger den er der 13 daglige besøgende, og på den anden over 100 daglige besøgende. Det er da også en forskel der vil noget...

Hvordan kan det være?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Som flere andre har sagt, er det vist ikke specielt vejledende, de priser der bliver vist. Den her http://bizinformation.org/us/www.groupon.com står til 24 mill $ men de er blevet budt 6 bill $ for et par måneder siden. Indtjeningen og indtjeningspotentialet kender bizinformation jo intet til. Det er udelukkende baseret på pagerank og besøgstal. Desværre fristen man til at sige. For hvis dret var købere som ville betale hvad de anbefaler, var jeg instant millionaire :-)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Som flere andre har sagt, er det vist ikke specielt vejledende, de priser der bliver vist. Den her http://bizinformation.org/us/www.groupon.com står til 24 mill $ men de er blevet budt 6 mia $ for et par måneder siden. Indtjeningen og indtjeningspotentialet kender bizinformation jo intet til. Det er udelukkende baseret på pagerank og besøgstal. Desværre fristen man til at sige. For hvis dret var købere som ville betale hvad de anbefaler, var jeg instant millionaire :-)
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)