Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple og dropshipping

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder lige og forklarer en kammerat om hvad dropshipping går ud på.

I den forbindelse kom vi til at snakke om, hvorvidt der er nogen, der tilbyder dropshipping af iPhones, iPads, macbooks osv. fra Apple.

Jeg ved at der er flere firmaer, der tilbyder dropshipping ifm. PC-udstyr, men jeg har aldrig hørt om at der er nogen der tilbyder det ifm. Apples produkter.

Findes de?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshipping af iPods, iPads og macbooks er muligt via Tech Data. De forhandler ikke iPhone. Jeg er ikke helt sikker på hvem du skal have fat i dér - muligvis brightpoint??

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får ikke lov at sælge iPhones uden at være godkendt telco og det er en stor slåskamp, trust me. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Du får ikke lov at sælge iPhones uden at være godkendt telco og det er en stor slåskamp, trust me. 

Kunne forestille mig, at det samme gør sig gældende for iPad?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ProSupport.dk:

Niklas:

Du får ikke lov at sælge iPhones uden at være godkendt telco og det er en stor slåskamp, trust me. 

Kunne forestille mig, at det samme gør sig gældende for iPad?

I hvertfald versionen med 3G kunne jeg forstille mig, har set ikke 3G modellen til salg visse steder. 

Telenor, Telmore, TDC mv har først fået iPhones indenfor de sidste 6 mdr. Det er en stor kamp.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

3G versionen sælges også ved Tech Data - og jeg kan ikke umiddelbart se at man skal have en speciel tilladelse for at købe den.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

3G versionen sælges også ved Tech Data - og jeg kan ikke umiddelbart se at man skal have en speciel tilladelse for at købe den.

Ok, det kan godt være de har frigivet 3G modellen for at komme af med restlager, men iPhone 4 får du ikke lov at købe.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

avancen på Apple er meget lav og de sætter dagsordenen. Find noget andet som du kan tjene på

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Avancen på Appleprodukter er meget lav og de sætter dagsordenen. Find noget andet du kan tjene på

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)