Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er den pengene værd???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Har netop overtaget firmaet Donitez, som var igang med at lave en hjemmeside, jeg nu er blevet tilbudt at overtage til en fornuftig pris.

Nu har jeg så kigget den grundigt igennem og jeg synes den halter en del med hensyn til sproget, men måske er det bare mig.

Efter hvad sælgeren fortæller skulle den komme til at score højt på Google, men det har jeg absolut ingen forudsætninger for at vurdere.

Så til alle jer der ved noget om den slags, er siden noget værd, hvad er godt og hvad er skidt?

På forhånd mange tak

Heidi

 

 

 

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Et link ville hjælpe på det.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry så det så snart jeg trykkede på knappen.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hey,

Ved ikke hvad du giver for den, men for mig at se er den ikke meget værd.

det er en meget lille hjemmeside, og jeg kan i det der er lavet ikke se de store udfoldelses muligheder. Yderligere ligner det også noget som er stykket sammen på ingen tid.

har du fået at vide hvad der skulle være så specielt ved den side? og hvad er det sælger har sagt der skulle gøre at den kommer til at ranke højt på Google?

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Yahoo site seach siger nul links , så dit links heri tråden ,du har lige for dobbelt værdi af siden , til måske 1 kr værdi , nu skal der flere links og flere links til siden , så den kan blive bedre placeret i google

Designet virker ikke til at være noget at råbe hurra for

Derved mener du skal få denne , til en rimelige billige pris , med vis de har gode kontakter til , nogle der laver billige tryk på tøj er den måske lidt værd , har varelager , med siden synes jeg ikke er noget værd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar

Nej sælgeren snakkede løs om seo optimering osv. Noget jeg overhovedet ikke forstår mig på. Har derimod selv lavet en side som han mente var ubrugelig og aldrig ville kunne nå højt på google da den efter hans udsagn skulle have 7 fejl og 23 advarsler. Ved ikke lige hvordan man checker den slags. Jeg har lovet ham et svar på mandag, men så vidt jeg kan forstå er der ikke meget tvivl om hvad det skal være.

Siden er forresten lavet af en reklameafdeling på De gule sider :-)

Hilsen Heidi

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

De fejl betyder ingenting for din placering på google, tænk ikke mere over det og tænk alle de penge du spare ved ikke at bruge penge på , en reklame mand der snakker og skriver om en masse ting , kun for at sælge noget ubrugeligt bras

Denne service har bruger han http://validator.w3.org/

Ved tjek denne service kan du se f.eks.  http://www.thomas-rosenstand.dk/ og http://www.demib.dk/  de har langt flere fejl end din side over 300 mere især Mikkel Demib og de er nogle Danmarks dygtigste om SEO i Danmark , jeg ville løbe skrigende bort, efter denne gang salg gas han fyre af på dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi:
en side som han mente var ubrugelig og aldrig ville kunne nå højt på google da den efter hans udsagn skulle have 7 fejl og 23 advarsle


Det er direkte løgn, og men det viser jo hvor meget forstand den sælger har på SEO, så han side er sikkert ikke bedre end det du selv har lavet.

Jeg ville ikke købe nogen af den sælger, men hellere finde en person man kan have tillid til, og som ved en smule mere om SEO.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres gode svar.

Manden har ret i at der er fejl på min hjemmelavede side, men ikke flere end der er på deres egen ;-)

Nu jeg er blevet opmærksom på dette hvordan finder jeg så ud af hvilke fejl det drejer sig om så jeg kan forsøge at rette op på det?

På forhånd mange tak og god weekend

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)