Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fully managed Wordpress hosting i Skandinavien / DK / Nordeuropa

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære forum,

Jeg har googlet + prøvet at søge i de eksisterende indlæg i dette forum, men har ikke lige fundet hvad jeg søger. Jeg søger en udbyder af Wordpress hosting som leverer:

  • Fully managed service, altså udbyderen står for installation af sikkerhedsopdateringer, backups, mm.
  • Udbyderens servere er fysisk placeret i DK/ Skandinavien / Nordeuropa (alle vore kunder er i DK, så dette gør at sitet er lidt hurtigere for kunderne end feks et site hostet i USA).
  • Ikke er tåbeligt dyr -- jeg kan finde en del firmaer der gerne vil hoste Wordpress, men ikke rigtigt har automatiseret dette, så de bruger megen tid på det -- og charger f.eks 1000 kr /md. Det er jeg jo ikke lige villig til at betale, når det kan fås for ~50 USD/md i USA.
  • En stabil og driftsikker udbyder, som har et godt ry bland kunderne / i startup kredse.
  • God fleksibilitet mht installation af plugins -- altså, der skal være mulighed for at jeg selv kan installere Wordpress plugins.

Dette indlæg handler jo om teknik, så jeg skulle måske have spurgt i et andet forum end Amino. På den anden side, mit ønske om en fully managed service der godt må koste penge er et typisk mindre-firma-ønske, og dermed er det nok debattørerne her som kan give de bedste svar... Tak!

Hvis ovenstående bare ikke findes i Europa endnu, er der så nogen som kan anbefale en god VPS udbyder efter samme skabelon som ovenfor -- altså et VPS fysisk hostet i Nordeuropa, hvor Apache, MySQL mm er fully managed af udbyderen, og jeg "kun" står for Wordpress selv?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Skal forhold såsom installation, opdatering og backup automatiseres 100%? 

Hvor mange Wordpress-installationer drejer det sig om? Har lidt svært ved at forstå om du driver et webbureau der tilbyder Wordpress el. lign., eller om du er slutbruger der ønsker at få hostet en enkelt Wordpress-installation. 

- Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morty,

Alle vores Joomla og Wordpress kunder er fully managed så vi står for opgraderinger af selve kernesystemet, backups m.v.

Joomla hosting eller Wordpress hosting hos os (begge tilgængelige via vores script installer) er altså altid managed :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu rører jeg helst ikke Wordpress, men hvad med det hav af plugins der skal til for at få det til at minde om et CMS? E.g. kontaktformular, menumaker og billedgalleri.

Enhver kan jo opdatere Wordpress via. den automatiske opdatering - det tager max 5 sekunder. Den service der efterspørges kræver vel at udbyderen tjekker at alle de plugins stadig virker efter opdateringen, men før opdateringen foretages, for ellers har det vel ikke nogen reel værdi?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin van de Belt:

om du driver et webbureau der tilbyder Wordpress el. lign., eller om du er slutbruger der ønsker at få hostet en enkelt Wordpress-installation. 

Tak, Martin. Jeg er "bare" en lille biks, som ønsker at drifte et enkelt website, altså en slutbruger jf din beskrivelse ovenfor.

Backups og sikkerhedsopdateringer skal ske 100% uden at jeg behøver at gøre noget. Mit primære ønske er "peace of mind", at jeg kan være sikker på at websitet kører og ikke er hacket af en eller anden script kiddie, også selv om jeg har så travlt at jeg ikke får lavet vedligehold på sitet i nogle uger / måneder.

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Den service der efterspørges kræver vel at udbyderen tjekker at alle de plugins stadig virker efter opdateringen, men før opdateringen foretages, for ellers har det vel ikke nogen reel værdi?

Jaa, til dels gør det vel. Langt hen af vejen er Wordpress' plugin API blevet rimeligt stabilt hen over minor version numbers (3.x). Nogle amerikanske udbydere håndterer dette ved kun at udbyde en lukket liste af "godkendte" plugins som de så administrerer, hvilket er OK for mig.

Jeg er som sådan rimeligt fleksibel mht dette, det må være op til udbyderen hvordan de præcist ønsker at håndtere det. Bare jeg kan vide at security updates til operativ system, Apache, MySQL, Wordpress mm bliver installeret proaktivt uden at jeg behøver at initiere det...

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@Ronnikc: Det ser fair ud. Jeg vil se nærmere på det, og evt. vende tilbage til jer. Tak for info! Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)