Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en revisor ?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Vil bare lige nævne, som andre også mener, at hvad økonomiske spørgsmål mv. angår,

ville Amino være dødt, hvis der ikke kom de mange kvalificerede svar fra "Tante Olgaerne".

De fleste Amino'er forstår da at værdsætte de mange kvalificerede råd, der gives af erfarne rådgivere her på Amino. Det gælder selvfølgelig også i økonomiske spørgsmål.
Stor erfaring og den måde og det omfang, der ageres på i debatten, giver jo normalt et rimeligt fingerpeg om kvaliteterne hos den enkelte rådgiver.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

John...og jeg taler stadig på flere Aminoers vegne.

Disse tilkendegiver, at de vil tage en pause fra Amino, idet de åbenbart ikke

er ønsket på Amino.

Og jeg må tilstå, at det forstår jeg godt, at de gør!!

Det er muligt, at Anders taler på egne vegne, men jeg vil da opfordre han til at

komme med en kraftig unddkyldning offentligt her på AMINO!

 

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Det var dog et diskriminerende og smagløst indlæg.

På denne måde tror jeg nok, at du som Amino-moderator jager kunder

ud af butikken

I et debatforum er Anders's betragtninger berettiget. Nok er Anders moderator men har som iværksætter vel lov til at dele ud af egne erfaringer og holdninger.

Jeg vil så medgive Anders at netop gruppen af "revisorer" er en broget flok som i princippet dækker over alt fra Anders's "Tante Olgaer" til særdeles veluddanet og erfarne regnskabsfolk.

Personligt vil jeg også opfordre til påpasselighed ved valg af "ikke-godkendte" revisorer - men samtidigt også sige, at man ikke kan skære alle revisorer over en kam.

Det kræver blot en hurtig gennemlæsning af trådene på Amino at se at nogle af "tante Olga'erne" på Amino snildt matcher de godkendte revisorer.

/Henrik

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har fulgt denne debat og kan se, at man tilsyneladende mener, at kun personer, der som minimum har en uddannelse som registreret revisor, er brugbare til at svare i disse tråde omkring regnskab o. lign.

Anders, det kan godt være at du skriver din egen mening, men som moderator må du gøre dig klart, at du også indirekte giver udtryk for en holdning hos Amino Crew.

Jeg har været meget glad for at kunne give en masse rådgivning i dette forum, men er den uønsket fordi min titel/uddannelse ikke har det rigtige navn  (har en anden økonomisk uddannelse end registreret/statsautoriseret revisor), må jeg jo desværre holde mig væk.

mvh
Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg er så ikke helt enig.

At sammenligne en bogholder/regnskabsmand eller whatever, med en kassedame i

Føtex, der ikke har andet at lave......er i min og andres optik at overskride nogle

grænser og nedværdigende.

Kan ikke se, hvordan Anders er berettiget til det...idet han ikke er fagmand.

Og ja...føler også at Amino på den ene side lukrerer af virkelig gode svar fra regnskabs-

folk, og på den anden side "håner dem" fordi disse ikke har papiret.

 Er det ikke dobbeltmoralsk?

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

 Kan ikke se, hvordan Anders er berettiget til det...idet han ikke er fagmand.

Man behøves vel ikke være fagmand for at for at have en holdning til revisorer? Anders har ret i at gud og hver mand kan kalde sig revisor - og ja der findes da "Tante Olga'er" på Amino.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du og Michael tager Anders's ord så nært? I hører i min verden til dem, der gennem jeres svar og deltagelse på Amino jo netop har bevist at I ikke er "tante olga'er".

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - jeg kan godt forstå, at du bliver lidt frustreret over den kommentar, som Anders kommer med.

Jeg har set flere af de gode tips, du har givet til Amino's brugere, og det synes jeg helt klart du skal blive ved med Yes.

Når det så er sagt, så synes jeg også, at du burde respektere, at Amino jo samtidig er et debatforum, hvilket jo betyder, at alle frit kan komme med deres personlige mening. Derfor synes jeg heller ikke, at du er berettiget til at kunne forvente en direkte undskyldning fra Anders' side.

Jeg vil dog stadig(som mange andre i denne debat påpeger), også medgive at det er lidt ekstremt af Anders, at sammenligne revisorer med "en gammel tante Olga".

Der findes i dag rigtig mange kvalificerede revisorer, der ikke har en akademisk grad, men i stedet har en god portion erfaring, som de kan bidrage med. Og det synes jeg bestemt de skal blive ved med :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik.

Ja..og der findes statsaut. og reg. revisorer(du kender selv eksempler), der ikke er

deres titel værd.

Desuden mener jeg Anders betragtninger i en tråd, hvor et I/S med få bilag er malplaceret,

og kun kan skade Amino.

F.eks. nå han svarede...han han ikke papiret...ergo kan jeg ikke bruge hans svar til noget.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads - AV Solutions:
Jeg vil dog stadig(som mange andre i denne debat påpeger), også medgive at det er lidt ekstremt af Anders, at sammenligne revisorer med "en gammel tante Olga

Nu skal vi passe på med ikke at lægge mere i Anders ord end det kan bære.  Jeg opfatter Anders's ord som

"Alle kan kalde sig revisor - om det så er kassedamen i Føtex, der vil starte ud som revisor. Kategorien af ikke-godkendte revisor er den mest udbredte på amino".

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt Mads....afgørende er erfaringen.

Og stadig Anders bemærkninger er nedladende og tjener efter min opfattelse ude-

lukkende kun at nedgøre den del af Amino, som han afgjort også selv har lukreret på.

Men en statsaut./registreret revisor skal altså også tørre sig bagi.

 

MvH

Petere

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)