Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

..er det ikke ALT for dyrt ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har snakket med et Affiliate selskab om at få mit website til at køre igennem dem, altså som partner hos dem og jeg har fået et "tilbud" fra dem.

I korte træk kommer det til at koste mig følgende:

1.50 pr. klik OG ca. 30% af prisen på den vare jeg sælger, derudover skal jeg indbetale 20.000 kr "up front" til dem.

Jeg har ikke så meget forstand på det, men det lyder dyrt i mine øjne, hvad siger i ?

Der må være nogle med en masse erfaring indenfor dette...please hjælp

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

...ingen der kan hjælpe her ?

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke, om jeg kan hjælpe.... Men jeg kan ihvertfald tilslutte mig til din opfattelse og sige, at det lyder MEGET dyrt.

Kortegaard

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ja, jeg syntes også det lyder utrolig dyrt.

Er der ikek andre der har erfaringer at dele ud af ?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

50 kr pr klik er fuldstændig sindsygt, er du sikker på du ikke er blevet tlbudt 50 kr pr 'lead' eller signup?

Har du prøvet at snakke med flere selskaber?

edit:

Så lige det var 1.5 pr klik, det er stadig dyrt men trods alt langt fra 50 krBig Smile

30% der deles med affiliates kan jo nok få mange til at interessere sig for dit tilbud, men det hele må jo komme an på hvad du får ud af det.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger jo af hvad du gerne vil tjene på det? 

Lægger du al din fokus på det første salg og du har en avance på 30 % ja, så er det da dyrt for dig. 

Men hvis du fokuserer på kunder, der køber igen, henvisningskunder og nyhedsbrevstilmeldinger, så er det ikke så slemt igen.

Alt er dog relativt og vi kan ikke svare på om det dyrt pga. vi kender ikke dit eget regnestykke mht. avance, livstidsværdi per kunde o.l. 

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt vil jeg fraråde dig at betale noget up-front beløb til nogen form for affiliate. Hvis de vil have penge på den måde så er det enten fordi de ved at de ikke vil være ret gode til at sælge dit produkt, og dermed ikke tjener noget på kommision, eller også prøver de at rippe dig.

30% af et salg burde være rigeligt

Det lyder ikke umiddelbart som en aftale jeg ville sige ja til.

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

30% af varens pris ??? - der skal godt nok solide avancer til at bære en sådan kommission! Det lyder helt sort i mine ører.

E-købmand af guds nåde

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg har tidligere haft et par enkelt kampagner kørende, på samme måde som du oplyser du havde i tankerne. I forhold til hvad jeg gav, så er din pris i overkanten.

Så umiddelbart synes jeg også, at det er for dyrt. Måske du skulle prøve at forhøre om priser fra andre affiliate-selskaber?

Venligst - Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene allesammen, er da rart at det ikke kun er mig der syntes det lyder dyrt, men jeg skal jo oveni i de 30% også betale 1,50 kr pr. klik på mine bannere/annoncer og det er jo ikke sikkert at der kommer noget ud af alle disse klik jeg skal betale for.

Jg syntes det lyder vildt, har snakket med en anden og det er HELT andre priser de kommer op med, men de dyre er faktisk en af de største i DK, hvilket undrer mig endnu mere, de reklamerer endda med at du kommer igang uden at det koster dig noget, jeg syntes da 20.000 kr er en hel del af "ikke noget"

Hvis det er nemmere at se hvad jeg sælger og hvad det koster etc. så klik engang på min annonce i bunden, jeg har kun 1 pris så det skulle være overkommeligt at tjekke ud :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)