Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Danaweb

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Hej Jesper

Hvad vil du give for en original kontrakt hvor der står: "Kunden har ret til at kopiere hjemmesidens layout samt indhold og anvende dette i anden forbindelse, såfremt det måtte ønskes."?

Nej pjat, hvis din kunde har brug for den er du velkommen til at få den - jeg hentede den på et tidspunkt fordi en kunde havde samme problem - mener ikke kunden kom til at betale.

Mvh.

Lars

Søgemaskineoptimering osv.

 

Undskyld, det var ikke en kontrakt, men leveringsbetingelser.

Mvh.

Lars

Søgemaskineoptimering osv.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

Hej Jesper...

Det undrer mig i hele taget, at de vil betale halv delen af de 3000...

Jeg er pt kunde ved dem... og jeg fornyer ikke min aftale med dem.

Så siger vist det hele om dem...

Hej Martin

Ja de vil vel betale halvdelen fordi der er noget om at de har lavet en fejl? Jeg ved det ikke. 

VH Jesper

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Lars:

Hej Jesper

Hvad vil du give for en original kontrakt hvor der står: "Kunden har ret til at kopiere hjemmesidens layout samt indhold og anvende dette i anden forbindelse, såfremt det måtte ønskes."?

Nej pjat, hvis din kunde har brug for den er du velkommen til at få den - jeg hentede den på et tidspunkt fordi en kunde havde samme problem - mener ikke kunden kom til at betale.

Mvh.

Lars

Søgemaskineoptimering osv.

 

Undskyld, det var ikke en kontrakt, men leveringsbetingelser.

Mvh.

Lars

Søgemaskineoptimering osv.

Hej Lars

Indtil for ganske kort tid siden, stod der faktisk ovenstående sætning i deres forretningsbetingelser. Nu står der istedet:

"DanaWeb kan ikke holdes ansvarlig for brugen af billeder og grafiske elementer efter opsigelse og flytning af hjemmesiden."

I wonder why..

VH Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nissen:

Lars:

Lars:

Hej Jesper

Hvad vil du give for en original kontrakt hvor der står: "Kunden har ret til at kopiere hjemmesidens layout samt indhold og anvende dette i anden forbindelse, såfremt det måtte ønskes."?

Nej pjat, hvis din kunde har brug for den er du velkommen til at få den - jeg hentede den på et tidspunkt fordi en kunde havde samme problem - mener ikke kunden kom til at betale.

Mvh.

Lars

Søgemaskineoptimering osv.

 

Undskyld, det var ikke en kontrakt, men leveringsbetingelser.

Mvh.

Lars

Søgemaskineoptimering osv.

Hej Lars

Indtil for ganske kort tid siden, stod der faktisk ovenstående sætning i deres forretningsbetingelser. Nu står der istedet:

"DanaWeb kan ikke holdes ansvarlig for brugen af billeder og grafiske elementer efter opsigelse og flytning af hjemmesiden."

I wonder why..

VH Jesper

Den har du nok allerede svaret på... men hvis du mangler leveringsbetingelserne, så sig til, jeg har dem liggende.

/Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nissen:

Hej Lars

Indtil for ganske kort tid siden, stod der faktisk ovenstående sætning i deres forretningsbetingelser. Nu står der istedet:

"DanaWeb kan ikke holdes ansvarlig for brugen af billeder og grafiske elementer efter opsigelse og flytning af hjemmesiden."

I wonder why..

VH Jesper

Ved alle internet køb, i forretningsverdenen, print ALTID diverse betingelser. Vi er som selvstændige ikke beskyttet i hoved og r** som forbrugerne er. Hvis de så skriver at de må ændre betingelserne uden varsel, så er deres betingelser som vand, og næsten ikke bindende iforhold til dem. (Blot mit synspunkt :)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nissen:

Indtil for ganske kort tid siden, stod der faktisk ovenstående sætning i deres forretningsbetingelser. Nu står der istedet:

Hvor kort tid siden ?

Hvis du virkeligt VIL lave en sag ud af det, så prøv at se om du kan rive den ud af Googles Cache. Det kan være at du er heldig at den ligger der.

Sådan gør du :

Gå ind på google.dk. skriv cache:www.danaweb.dk/betingelser.html (eller hvad siden nu måtte hedde)

Hvis det stadig er den gamle version der ligger der, så tage et screenshot, gem hele siden, optag en skærmvideo eller hvad der nu er nødvendigt for at dokumentere at ændringen er sket kort tid efter problemet er opstået.

Jeg tvivler på at det kan betale sig...

mvh
Jan

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Seneste opdatering i sagen: I går aftes ringede min kunde og sagde at han havde talt med sin advokat om det. Hans advokat siger, at Getty Images ikke har nogen juridisk råderet i Danmark, så hans advokat rådede ham til at skrive et brev til Getty Images hvor han forklarer den rette sammenhæng, og så iøvrigt ignorere sagen fra nu af.

Det betyder at han ikke skal hoste op med nogle penge, men det betyder jo så også at vi desværre ikke får opklaret hvem der skal betale penge for de billeder, der uretmæssigt er blevet brugt.

Jeg skal nok skrive her eller i en ny tråd, hvis der sker nogen yderligere udvikling i sagen.

Hvis i er interesserede i at læse mere om Danaweb, så prøv for eksempel at læse her:

Indlæg på sol.dk om Danaweb

Venlig hilsen Jesper Nissen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)