Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Jeg er igang med at starte en virksomhed, som ikke kræver lagerstyring og andre mere komplicerede ting.

Derfor står jeg og mangler et simpelt regnskabsprogram, som kan integreres med DanLøn, og hvor jeg kan holde styr på kunderne. Kunderne betaler med indbetalingskort.

Er der nogen der har erfaringer med nogle gode og simple regnskabsprogrammer?

Tak på forhånd!

Med venlig hilsen

Henrik Nielsen

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg anbefaler altid Summa Summarum, da jeg synes, at det er nemt at gå til. Ofte nævnes dog også Saldi til mindre virksomheder. Jeg har bare aldrig prøvet det.

Michael

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Du er velkommen til at se på www.start-base.dk om der er et program du kan bruge.

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Spændende - det er altid sjovt når man skal til at starte Smile

Jeg vil lade andre om at anbefale e-conomic, men jeg vil dog gerne stå inde for at e-conomic netop kan det du ønsker.

e-conomic snakker sammen med DanLøn, og dine poster kan overføres nemt og hurtigt. Såfremt du bruger en standard kontoplan, så er opsætningen klaret. Vi har faktisk lavet en video der viser hvordan det funger - den kan du se her!

I e-conomic får du givet et layout til girokort, så det vil sige når du har indtastet dine virksomhedsoplysninger, så er du klar til at lave den første faktura hvor din kunde kan betale.

Hvis du skulle have andre krav eller kunne tænke dig at snakke med en e-conomic medarbejder, så skal du være velkommen til at hive fat i mig.

Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)