Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ventetid på Adsense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Jeg oprette mig på Adsense d. 2. december og har ikke hørt fra dem siden.

Når jeg prøver at komme ind får jeg meddelelsen: An AdSense account does not exist for this login, as your application is currently in review. Within a week of your application date, we'll review your application and follow-up with you via email. Once you are approved to join AdSense, you'll be able to log in to your account and get started.

Ved I om der er ventetid på det lige nu?

 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg selv oprettede min AdSense-konto for en del år siden tog det ca. 14 dage at blive godkendt. Da jeg til et andet firma oprettede en konto for et lille år siden, tog det næsten 4 måneder at blive godkendt. Så jeg tror det svinger meget - eller også var vi bare ualmindeligt uheldige.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet at vente 4-5 uger uden at der skete noget, og hver gang jeg loggede ind stod der at jeg bare skulle vente. Så lavede jeg en ny ansøning til fuldstændig samme hjemmeside og firma, blot med en af mine andre email adresser. Den blev godkendt indenfor 1 døgn.

Jeg tror ansøgningerne nogen gange bliver forlagt/glemt, så prøv at ansøge igen med en alternativ email/google account.

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Samme oplevelse har jeg haft en del gange. Der kan godt gå noget tid.

Er det akut, kan du evt. "låne" en vens konto og sætte websted-kanaler op, så I kan splitte indtjeningen. :-)

God fornøjelse med det. :-)

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg havde ikke lige forventet denne ventetid. Jeg har besluttet mig for at slå koldt vand i blodet og lige give dem en change her resten af ugen. Hvis jeg ikke har hørt fra dem torsdag aften, vil jeg prøve at oprette mig igen.

Men tak for svarene :) 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)