A hvad. Jeg sad og tænkte over om det kunne være powerhosting, men slog det væk, eftersom at jeg er af den opfattelse at de yder en SUPER service, altid er til at komme i kontakt med via tlf, og tilbyder at du kan komme over på en anden server og så er shoppen oppe og køre igen. Ligeledes holder de som sagt support åben indtil problemet er løst (Den gratis support), og så synes jeg selv at der kommer mange info fra dem via deres blog.
Lidt sjovt at se hvordan 2 personer kan se så forskelligt på samme situation. Enten er jeg for positiv, eller også har de andre ret når de siger at dine forventninger vist mere er til en host der tager 20k.
Men jeg kan da godt forstå at Jakub bliver frustreret når serveren er nede, og han IKKE kan komme i kontakt med firmaet bag. Det burde ikke komme som en stor overraskelse, at hvis der er en server nede, så ud over at sætte folk på at ordne servere, så skal der også folk på at håndtere den ekstra mængde telefonopkald der kommer. Og en ting er at lortet går ned, men det er hvordan man håndtere det der er afgørende.
Jamen , jeg forstår da ham ganske udemærket
Det er også derfor jeg plejer at sige, at telefonen og updates af blogs mv er det man skal tage sig af, jeg gætter på de har haft rigeligt at lave indtil de har fået udvidet bemandingen :-) Nu er kunder jo meget forskellige, nogle reagerer med det samme mens andre venter 24 timer, det kan gøre det svært at sørge for at der altid er folk nok ved telefonen
Lidt sjovt at se hvordan 2 personer kan se så forskelligt på samme situation. Enten er jeg for positiv, eller også har de andre ret når de siger at dine forventninger vist mere er til en host der tager 20k.
Du er nok snarere realistisk. Jeg har for sjovt læst alt info igennem, kombineret med tråden her, og jeg kan faktisk ikke se, de kunne have det så meget bedre.
Folk er meget forskellige, jeg har oplevet at en "108kr om året" kunde ringede og skabte sig helt vildt fordi den server hans webhotel lå på, var kortvarigt nede for 1. gang i flere år, mens en af mine store reseller kunde sagde "tak for du ringede, jeg ved du har styr på det" da jeg havde ringet og informeret om noget uplanlagt nedetid ifbm med en defekt HD ( han lægger en del penge her i butikken )
Måske skulle du tage dig en kop kaffe og sætte dig ned og læse Murphy's lov .
Ha ha ha.... Jeg har hørt om Murphy's lov, og kender til udtrykket med at alt hvad der kan gå galt, vil gå galt.
Men jeg har aldrig set det stillet op med de punkter. Det er godt nok en utroligt bitter mand, der har oplevet ufatteligt mere modgang, der finder på den slags :o)
"Hvis alt ser ud til at gå godt - så har man tydeligvis overset et eller andet" - Verdensklasse!
"Hvis alt ser ud til at gå godt - så har man tydeligvis overset et eller andet" - Verdensklasse!
Han kan ikke have haft mange succesoplevelser
haha - ja den er god :-) Det værste er næsten at nogle af punkterne kan man genkende. Hvem har ikke prøvet at sige "Nu kan det ikke blive meget værre" hvorefter at ulykkerne har vælte over en?
Min shop sikkerhedseksperten er også ramt af dette nedbrud. Det gør sgu ondt når mandage er vores bedste dag, og der ingen ordre er kommet ind.
Men jeg ved også at der knokles for at finde en løsning, også er jeg egentlig tilfreds. Det er mit ansvar at vælge host, og jeg har stadig 100 % tillid til mit valg.
@Lundsby har du arbejdet med pågældende hostingselskab? Siden du tillader dig at sammenligne det med Macd?
@Lundsby har du arbejdet med pågældende hosting selskab? Siden du tillader dig at sammenligne det med Macd?
Nej, jeg gik udelukkende efter prisen-niveau'et og det havde sådan set ikke noget med den konkrete host, at gøre mere det segment de og (iøvrigt også vi) ligger i.
Det de fleste ikke forstår, er at stortset alt den hosting, de ser og kender til er meget "billigt" i forhold til hvad man skal betale for rigtige Service Level Agreements med bod og erstatspligt etc.
Det er et helt andet marked og prisniveau, derfor sammenligningen med Michellin-restauranter.
Pointen er lidt at man får hvad man betaler for, og som e-købmand selv bør tage ansvaret for sine valg!
Er det nogen trøst at jeg havde jordet en skrue i mit ene bagdæk igår på vej hjem fra arbejde? Det kunne ikke lappes, så det var lige kr. 1148,75 inkl. moms ud af vinduet til et nyt vinterdæk.
enig anders, havde en lorte dag, og serveren gjorde det ikke nemmere, men nu er det heldigvis tirsdag og det er op og køre, så der knokles på fuld skrue. og mit humør er overstået-
enig anders, havde en lorte dag, og serveren gjorde det ikke nemmere, men nu er det heldigvis tirsdag og det er op og køre, så der knokles på fuld skrue. og mit humør er overstået-
Det var dejligt at høre
Hav en super dag og lad os fortsætte i det positive spor.