Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køber danskerne varer på Amazon og Ebay

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvad er jeres erfaringer med at køre affiliate kampagner fra Amazon og Ebay på danske sider?

Hvad med udenlandske webshops generelt?

Jeg har det selv fint med at købe varer fra udlandet, men gælder det for flertallet af danskerne?

Fordelen ved at køre med Amazon og Ebay, ville selvfølgelig være at man kunne tilbyde langt større udvalg til besøgende på en hjemmeside, men det hjælper selvfølgelig ikke hvis ingen køber.

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Jeg har ingen erfaringer med de to ovenstående affiliate mæssigt, men kan fortælle at jeg har en kone der flittig bruger begge to, så meget at selv postbuddet synes det er pinligt hele tiden at komme randene.

Hun har handlet en hel del fra USA og resten af verden, og jeg tror bestemt ikke hun er alene.

Jeg har f.eks lige anbefalet min søster en ekstern harddisk via amazon i England for 10 min siden.

Det er jo to store spillere på markedet som folk har en god tillid til, så jeg tror da bestemt du kan kaste dig ud i det.

 

Godnat

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Hej Erik

Jeg har ingen erfaringer med de to ovenstående affiliate mæssigt, men kan fortælle at jeg har en kone der flittig bruger begge to, så meget at selv postbuddet synes det er pinligt hele tiden at komme randene.

Hun har handlet en hel del fra USA og resten af verden, og jeg tror bestemt ikke hun er alene.

Jeg har f.eks lige anbefalet min søster en ekstern harddisk via amazon i England for 10 min siden.

Det er jo to store spillere på markedet som folk har en god tillid til, så jeg tror da bestemt du kan kaste dig ud i det.

 

Godnat

 

Daniel

Hej Daniel,

Ja, jeg kender da også mange der køber varer på både Ebay og Amazon for der er jo mange gode tilbud at hente der og mange varer som man ikke lige kan finde i butikker.

Det kunne være interessant at se nogle tal på hvor mange der køber på de sider i forhold til store danske portaler som Whiteaway, Kelkoo osv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)