Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af VPS

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

For at fortælle dig lidt mere om siden, så er selve siden ikke specielt belastende. Men siden er hovedpunktet om de forskellige ting der er tilsluttet denne.

Her snakkes der om forskellige maskiner, Mobiltelefoner, webapps, apps til mobiltelefonen m.m.

Så selve belastningen pr. bruger bliver nok omkring 5-10 mb pr gang. (Lige hurtigt anslag)

 

Vi søger skam hellere ikke en server vi selv skal stå for. Det skal være en med servicedrift. og gerne 24/7 mulighed for kontakt, dog bliver systemet primært kun brugt i tidsrummet 8-22. 

 

Vi har tænkt på en dediceret server, men vores programmør sagde vi skulle starte med en VPS.

 

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv www.eurovps.com, jeg har dog ikke samme krav, men synes abre du skal tage et kig på dem :D

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

EDIT KRAVENE ER ÆNDRET LIDT, SAMT LIDT MERE FORKLARING ER TILFØJET;



Jeg skal bruge en hosting løsning der skal kunne klare følgende:

1: være SUPER stabil

2: Kører windows, da den skal kunne afvikle SQL, net, .asp.net

3: Til at starte med, kunne håndtere 1000 brugere på samtidig

4: Kunne opgraderes med tiden til at kunne håndtere 10.000 + brugere på samtidig

5: Kunne afvikle stor mailudsendelse 

Hostløsningen skal fungere for vores website som er kernen for vores Android app + Iphone app, og derfor den store menneske mængde på samtidig.

Håber virkelig I kan hjælpe mig med dette.

Det skal virkelig være KVALITET, men selvfølgelig ikke koste 2000USD pr. måned.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så som mange har nævnt er det måske ikke nødvendigt at vælge VPS men måske er en dedikeret server bedre?

 

Hvordan forholder det sig i Danmark hvis man købte egen server?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Jeg vil mene at vores løsninger godt kan opfylde dine krav med hensyn til stabiliteten. På længere sigt vil vi også godt kunne give dig en løsning der kan håndtere et stort antal brugere. Vi vokser og udvider i takt med hvor vidt behovet stiger, og hvis en enkelt virtuel server ikke længere kan klare dit behov, er vi i stand til at opbygge et cluster med flere virtuelle servere der kan håndtere de mange tusinde brugere du forventer på sigt.

Fordelen ved virtualisering er jo netop at man kan udvide kapaciteten eftersom behovet stiger, uden driften behøver blive påvirket. Desuden er der (på vores løsning) et failover-system der gør at hvis en disk eller lignende svigter, så kan en anden maskine tage over uden det påvirker driften på nogen måde. På den måde sikrer man sig så få såkaldte singe-point-of-failures som muligt.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

jeg har sendt dig en PB du kan se på.

Lars

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin van de Belt, kan du ikke sende mig et tilbud på en VPS hos jer,  der til at starte med skal kunne håndtere de 1000 brugere sammentidigt. Og hvordan er det med trafik på serveren?

 

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Jeg er lige pt. i opstartsfasen af noget serverhosting her i Danmark, og jeg kunne måske godt sørge for en løsning til dig. Lige pt. kan jeg kun tilbyde dedikerede servere, men med tiden vil der også blive mulighed for at kunne vælges VPS. Alle maskinerne er hostet på 1000 mbit-linjer så trafikmæssigt burde der ikke være nogen flaskehals. Har du en idé om hvor mange antal GB jeres side bruger pr. måned?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)