Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af VPS

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg skal til at have hostet mit kommende site.

Men der nogle krav til dette, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Så jeg kan finde den HELT rigtige host, da dette er MEGET vigtigt for projektet.

 

1: Det er ligemeget hvor i verdenen hosten er placeret

2: Til at starte med skal hosten kunne klare 1000 brugere samtidig

3: Hosten skal kunne opgraderes hurtigt og nemt til at kunne håndtere flere bruge og på meget længere sigt skal denne kunne klare 20.000 +, men dette er meget senere i forløbet og derfor skal vi have en host der kan opgraderes med tiden.

4: Hosten skal være SUPER stabil!, dette er TOP VIGTIGT

5: Hosten skal også bruge til at udsende nyhedsbreve ud til alle brugerne

6: Det skal være VPS til at starte med

7: Det skal være Windows server

Dette var vidst de kriterier jeg havde til at starte med.

 

Har kigget lidt på Godaddy, men ved ikke om de er gode nok.

 

God mandag.

 

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil tage et kig på dem.
Har du selv erfarring med dem eller ? 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Du er velkommen til at kigge på vores virtuelle servere, hvor der også er muligheden for Windows. Vores netværk er placeret i Holland, nærmere Amsterdam. 

For at kunne rådgive dig om hvilken model du burde vælge, har jeg dog brug for lidt flere oplysninger. Du er velkommen til at smide mig en mail på martin@exaweb.dk, så skal jeg hjælpe dig videre.

Send gerne lidt info om hvilket formål det er til og hvilket budget vi ca. taler om. Du nævner noget med Godaddy, og du nævner også at stabilitet er en vigtig faktor.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode og billige hosts derude. Vi har flere tilfredse kunder, som benytter Hetzner's dedikerede eller virtuelle servere.

http://hetzner.de/en

Det eneste ingen af dem kan klare, er den nemme opgradering op og ned. Hvis du skal skalere på den måde, og vi taler om forholdsvis små priser, skal du ud og kigge nærmere på en cloud leverandør. En private cloud hos Rackspace eller Amazon er måske sagen, hvor du kun betaler for den faktiske brug.

http://www.rackspacecloud.com/index.php

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Billige og gode det lyder fint, men det er MEGET vigtigt for os at de opfylder vores krav, så om det så gør at vi skal se bort fra de billigere, må det være sådan.

 

Jeg vil kigge nærmere på de forskellige du har postet :)

Med hensyn til nemme opgradering så menes der ike at det skal tage 2 minutter, men gerne under 48 timer og i den periode må der selvfølgelig ikke være nede tid på resten af serveren :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin Van de Belt,

 

Kan du forklare lidt mere om jeres løsninger, kan de opfylde vores krav med stabilitet, og på længere sigt vores krav med over 10.000 brugere på samtidig ?

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link til Amazons Martin Pihl?

 

Men så det er faktisk en Cloud VPS server vi skal have fat i ?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor mange samtidige brugere serveren kan håndtere er et meget dynamisk spørgsmål, så du kan ikke forvente at nogen vil kunne give dig en løsning specifikt til X antal samtidige brugere uden at vide mere om de nærmere forhold. Belastningen fra de f.eks. 1000 samtidige brugere vil jo afhænge fuldstændig af hvordan jeres side er lavet, og dermed hvor krævende jeres sider er at eksekvere, samt hvor lang tid der typisk går mellem at brugerne laver en ny sidevisning. Under alle omstændigheder er 1000 samtidige brugere jo en del, så hvorfor skal det nødvendigvis være en VPS fra starten af frem for f.eks. en dedikeret server?

Hvis oppetid er meget vigtigt for dig og du ikke selv har erfaring med serverdrift, så bør du under alle omstændigheder få dig en driftet løsning hos en udbyder. Der ud over bør du overveje at få en udbyder der er til at få fat i døgnet rundt/året rundt med sikkerhed, således at du kan få hjælp hvis der skulle opstå problemer. Det hjælper ikke at vælge en eller anden kæmpestor discount udbyder med e-mail/ticket/live chat support i et givent tidsrum hvis du har problemer på andre tider af døgnet, og selv hvis der er 24/7 support så skal du huske at kommandovejene sådanne steder ofte er meget lange - så selvom du kan få fat i nogen med det samme til simple ting, så kan der nogle steder godt gå meget lang tid før din sag ender ved nogen der har de rette kompetencer hvis det er et mere komplekst problem.
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)