Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af plastikkort?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Havde samme udfordring for et års tid siden. Det bedste jeg fandt mht. at kortene heller ikke skal være for tykke, samt trykket heller ikke skal ligne noget fra AOF kursus var www.quistgraphic.com -de laver også superflade musemåtter.
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene, jeg vil prøve at tage kontakt til virksomhederne.


Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

fandt du en god leverandør af kort?

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim - en god forbindelse mht. kort-systemer er: Møntsystem i Odense. De har noget grej du kan opkoble på din PC - lave egen grafik - samt kode og kopiere kort. Jeg husker dog ikke priser, men det var meget billigt.

Vi bruger selv Møntsystem til bla. interne betalingskort-løsninger til automater (købekort med løntræk eller betaling v. upload valuta / værdi via PC eller seddellæser på automat). - Har desværre ikke lige nummeret ved mig - www.dgs.dk har - bare skriv møntsystem i Odense i søgefelter - ring - og spørg efter teknisk afd. eller Erik Ravnkilde.

Håber det kan være en mulighed for dig - vi har gode erfaringer med firmaet

mvh.. Bent

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim - en god forbindelse mht. kort-systemer er: Møntsystem i Odense. De har noget grej du kan opkoble på din PC - lave egen grafik - samt kode og kopiere kort. Jeg husker dog ikke priser, men det var meget billigt.

Vi bruger selv Møntsystem til bla. interne betalingskort-løsninger til automater (købekort med løntræk eller betaling v. upload valuta / værdi via PC eller seddellæser på automat). - Har desværre ikke lige nummeret ved mig - www.dgs.dk har - bare skriv møntsystem i Odense i søgefelter - ring - og spørg efter teknisk afd. eller Erik Ravnkilde.

Håber det kan være en mulighed for dig - vi har gode erfaringer med firmaet

mvh.. Bent

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)