Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af plastikkort?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Vi skal have produceret nogle plastikkort ligesom sygesikringsbeviset og præget tekst i dem (unik tekst for hvert kort). Der er tale om meget små oplag til at begynde med, og vi har behov for løbende "produktion".

Hvem kan klare sådan en opgave?
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Lytter lige med her. Jeg er selv ude og lede efter sådan nogle plastik kort, hvor kravene er at der skal være foto og navn samt mulighvis magnet stribe bag på.

 

-Per

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Alt fra simple id-kort over dankort til simkort kan produceres ved xPonCard. Læs mere på www.xponcard.com

Med venlig hilsen
Kasper Ulvedal
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tror du vil have meget ud af at droppe den prægede tekst. Plastikkort med print er der rigtig mange der kan lave i små oplag, da de kan laves på en lille kort printer..


/Charly
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charly,

OK, den æder jeg! Derfor vil jeg også gerne høre fra folk (eller have links til) nogle, der kan producere kort med tryk i stedet for prægning!
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper,

Tak for linket. Desværre tiltaler deres hjemmeside mig ikke specielt meget. Jeg kan ikke finde det produkt, jeg skal bruge, jeg kan ikke finde priseksempler.og hele setup''et virker lidt overkill i forhold til mit behov.

Der er jo så endnu et bevis på, at første øjekast er vigtigt for en potentiel kunde.

Men endnu engang tak for linket
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har bare haft gode erfaringer med dem fra tidligere jobs - det har fungeret særdeles effektivt, men det er også halvpeberet hvad jeg ved af.
Ellers skulle trykkeriet Stranbygaard Grafisk i Skjern være i stand til at klare enhver trykopgave. Eller må du lade mig vide besked, så kender jeg med garanti en som kender en.

Hilsen Kasper
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Her kan jeg godt hjælpe jer, da jeg har rigtigt godt kendskab til denne branche.

Vil anbefale www.ilkort.dk de skulle kunne klare enhver opgave - og sælge også mindre maskiner for ejenproduktion. Prægede kort virker langt mere eksklusive, det kan hurtigt blive for billigt- men det afhænger igen af dit formål med kortene. Der findes også et firma i Odense, vistnok RD Data, som nok også kan hjælpe dig med opgaven.

Xpondcard er Danmark største, hvilket priserne også vil afspejle, da de kun har rigtig store kunder.

Sig blot til, hvis I har behov for yderligere information eller spørgsmål.

Held og lykke.

Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)