Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjern unødig kode fra din hjemmeside med dette værktøj

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Én ide: Check om der er "http://" foran url'en, hvis der ikke er så indsæt det før tjek.

Én fejl: I den nye kode er æøå erstattet af diverse underlige tegn. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Én ide: Check om der er "http://" foran url'en, hvis der ikke er så indsæt det før tjek.

Én fejl: I den nye kode er æøå erstattet af diverse underlige tegn. 

Jep havde set den med æøå ;) http check bliver lavet efter jeg har rettet den tidligere nævnte fejl ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nu skulle de børnesygdomme vidst være rettet.

I er velkommen til at teste videre ;) og selvfølgelig bruge værktøjet i det daglige.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Carlsen:

Det er muligt, at det er mig, der er et spejlæg :)

Men når jeg indtaster http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ + "spam-checket" og trykker på Komprimer, så reloader siden - nu uden felter til at udfylde noget - og uden noget resultat?

Så er dette som det skal være, har testet det op til flere gange, og nøj hvor kan i spare en del på den konto :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy:
Én fejl: I den nye kode er æøå erstattet af diverse underlige tegn. 
UTF-8 konfliktede lige lidt med mit CMS :) hvor jeg jo ikke bruger UTF-8

Skulle være i orden nu ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

kan det godt bruges til wordpress sider ?

Hvordan fjerner jeg de koder der er for meget på siden , jeg har klikket min url på siden , med kræver det ikke , meget tekniske viden , at lave denne optimering af ens hjemmesiden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

kan det godt bruges til wordpress sider ?

Hvordan fjerner jeg de koder der er for meget på siden , jeg har klikket min url på siden , med kræver det ikke , meget tekniske viden , at lave denne optimering af ens hjemmesiden ?

Jo det kræver da noget teknisk viden at lave hastighedsoptimering på sin hjemmeside. også når vi snakker wordpress sider. Der findes plugins til wordpress, men hvis ikke man kender til det og ved hvordan, ja så kan man gøre større skade end gavn.

Egentlig er det jo det samme med så meget andet SEO og især teknisk SEO. gør man det ikke rigtigt kan det skade.

MVH Kim

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte da lige at sige at værktøjet selvfølgelig er tiltænkt andre udviklere og SEO folk som har lidt teknisk viden. Men værktøjet kan selvfølgelig også bruges af andre som bare gerne vil se om der kan blive gjort mere lige hvad angår komprimeringen af html eller css filen.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

mht. wordpress og komprimering af html, så vil jeg mene at det er måske den sidste optimering man skal give sig i kast med.

Først bør man have styr på Gzip af dynamisk content, derefter bør man arbejde med at få samlet alle scripts og css til én fil. Wordpress har det med at lave rigtig mange .js og .css filer, og diverse script over det hele, det er virkelig dårligt i forhold til hastighedsoptimering. 

Som regel vil scripts kunne samles i én .js fil, ligeledes med .css referencer.

Der kommer så mange forskellige .js og .css filer i wordpress pga. hvert plugins typisk har sine egne .css og .js + det indbyggede i wordpress + tema man har på.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

mht. wordpress og komprimering af html, så vil jeg mene at det er måske den sidste optimering man skal give sig i kast med.

Først bør man have styr på Gzip af dynamisk content, derefter bør man arbejde med at få samlet alle scripts og css til én fil. Wordpress har det med at lave rigtig mange .js og .css filer, og diverse script over det hele, det er virkelig dårligt i forhold til hastighedsoptimering. 

Som regel vil scripts kunne samles i én .js fil, ligeledes med .css referencer.

Der kommer så mange forskellige .js og .css filer i wordpress pga. hvert plugins typisk har sine egne .css og .js + det indbyggede i wordpress + tema man har på.

Det kommer nu an på sidens størrelse, men når det så er sagt, så kan man lige så godt når man gzipper dynamisk, også fjerne unødig kode dynamisk, der er ikke så langt dertil når man alligevel laver en gzip.

Yderligere findes der plugins til WP som tager sig af stort set alle de ting du nævner her.

Der er jo mange flere aspekter af det at optimerer hjemmesidens hastighed, og jeg beskriver nogle af dem her

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)