Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optælling af klik's

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et mindre problem.

På min affilliatehjemmeside skal der tilføjes en boks hvor mine kunder kan takke ja tak til at få tilsendt et uforpligtende tilbud fra mine affilliates. Hver gang der krydses af i boksen (ja tak jeg vil gerne modtage et uforpligtende tilbud), skal jeg kunne aflæse det således at jeg ved hvor meget jeg skal afkræve mine affilliates.

Er der nogle af jer skarpe hjerner, der har en ide om hvordan man kan ordne det. jeg har hørt noget om at man kan tilføje en slags click-tag, men jeg ved ikek om det er nok.

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig.

Mvh Emil

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug en mail service som Aweber eller mailchimp, de har udemærket statistikker du kan følge over dine tilmeldinger, det koster godt nok omkring 100 kr om måneden, men jeg vil vurdere det er det værd i forhold til de gratis services der findes derude :)

- Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak.

Er det anerkendt (det er lidt vigtigt at mine affilliates ser det som en acceptabel og sikekr ordning)

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge firmaer er nogle af de mest anerkendte inden for email markedsføring, og jeg vil personligt anbefale Aweber, da de har rigtig god tracking, du kan sætte dine mails til afsendelse når du vil, og opdele dine email abbonomenter i forskellige grupper, surf lidt rundt på deres side, de har nogle rigtig gode videoer der beskriver hvad de kan. Bl.a. mange store amerikanske affiliate med flere 10.000'vis af abbonomenter anbefaler og bruger dem :)

Check dem ud her

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)