Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung med interesse for Joomla og/eller Magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal bruge en eller to, som har interesse for Joomla og/eller Magento. Det jeg skal bruge er nogle små guides eller nyttig viden, til forskellige ting i både Joomla og Magento. Så arbejdet består altså i at skrive disse ting.
Det jeg søger er en eller to unge, da prisen gerne skal være i bund. Det er intet krav at du er super god til at skrive, bare du har interesse for Joomla og/eller Magento.

Håber at høre fra nogle unge friske Aminoer :)

Med venlig hilsen
Patrick

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Jeg kan anbefale dig at se på youtube efter videoer. Her ligger der mange tutorials og guides til begge platforme.

Slutteligt. Ville du sælge din egen tid for en 'pris helt i bund', grundet din alder?!
Der findes mange unge kloge hoveder derude, men det er vel ikke ens betydende med, at de ikke kan få en ordentlig betaling for deres tid?!
Det er formentligt de færreste, unge kloge hoveder, der har lyst til at arbejde for en pris 'helt i bund...' - hvis de har en viden, som ikke mange har ;o

Viden koster penge, ligemeget hvem der giver den :-))

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge guidesne til en blog omkring de to CMS systemer. Og nej bare fordi man er ung, skal man ikke forære sin tid væk. Men kan vi blive enige om at der er stor prisforskel, på en ung gut der interesserer sig for CMS systemerne i sin fritid, og en der arbejder med det professionelt?
Det jeg søger er en der ønsker at tjene lidt ekstra lommepenge, samtidig med personen højest sandsynligt udbygger sin viden inden for CMS systemerne i forbindelse med hans arbejde.
Jeg forventer altså ikke top professionelle guides skrevet 100 % grammatisk korrekt :)

Men tak for linksene Christoffer, kan helt sikker bruges som inspiration :)

 

Med venlig hilsen
Patrick

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)