Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO konferencer, kurser og lignende

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Hvad kan I anbefale af seminarer, kurser, konferencer om søgemaskineoptimering - Både i Danmark, men også i udlandet?

 

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lavede du pludselig indlægget om og til at omhandle noget helt andet?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Hvorfor lavede du pludselig indlægget om og til at omhandle noget helt andet?

Fordi jeg var ved at lave to indlæg, og fordi jeg ærlig talt er i tvivl om jeg gider at deltage i den debat. Jeg kommer muligvis med en post omkring "regler" for seo-debatten på Amino, et oplæg til at udnytte de ressourcer der er her bedre samt få en bedre stemning, på et senere tidspunkt. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

oki, Cool ;) jeg var bare ved at svare på indlægget, og pludselig var det lavet om. :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry - Det er jeg ked af. Jeg var virkelig i tvivl om jeg skulle skrive det, men jeg har i stedet skrevet et kortere indlæg i den lange no cure, no pay tråd:-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør skam ikke noget, men for så at svare på dit nuværende indlæg, så er det ikke lige noget jeg kan svare på, bruger ikke selv konferencer eller kurser inden for SEO, da der findes så mange steder på nettet hvor man kan følge med, og samtidig bruger jeg også oceaner af tid på at teste SEO. Så jeg får primært min viden fra egne tests, som jeg i mange år har gjort.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Astrup Madsen:

Hvad kan I anbefale af seminarer, kurser, konferencer om søgemaskineoptimering - Både i Danmark, men også i udlandet? 

SES og SMX er stadig de to konferencer jeg vil anbefale mest - særligt de store i London og rundt omkring USA.

Det er efterhånden en del år siden jeg har set søgemaskine-konferencer i Danmark med et fagligt højt niveau. Problemet er, at der er for få der gider at deltage til at det kan hænge sammen økonomisk. Jeg har selv prøvet med to større konferencer (IMS i 2000 or SES København året efter).

Jeg har luftet tanken om udbyde en "SEO Master Class" - og med den gode respons det fik går jeg nok videre med den ide. Så måske kommer snart noget lidt tungere fagligt - men altså så i en lidt anden form end konferencerne.

De andre kurser jeg har set udbudt i Danmark ser ud til mest at rette sig mod folk der er lidt mindre erfarne. Og det er jo godt for dem - men ikke for de mange der allerede har de mest basale ting på plads.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der har hjulpet mig meget har helt klart været at prøve tingene af, og finde det der virker. Men jeg kunne godt tænke mig at gå mere i dybden med hvad fremtiden byder, udviklingen generelt osv., og her tror jeg at en af de store konferencer ville være bedst. 

Jeg ved at SMX bliver holdt i Munchen, så det kunne være en mulighed. 

De kurser jeg ser udbudt herhjemme er, som Demib skriver, ofte for folk der starter fra bunden. 

Mikkel, din SEO Master Class, er noget jeg faktisk har overvejet kraftigt. Jeg synes det er en fantastisk idé og en sikker succes. Da jeg selv betaler et HD studie, bliver det dog en for stor omgang for mig økonomisk.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SMX München er en god konference. Jeg skal selv derned og tale. Men du skal være opmærksom på, at en stor del af sessionerne er på tysk og en del har særlig fokus på det tyske marked.

Jeg mener de har markeret i programmet hvilke der er på tysk og hvilke der er på engelsk. Jeg præsenterer (naturligvis) på engelsk - mine tyske evner kan ligge på et meget lille sted :)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan jeg se på hjemmesiden. Så vil det nok være en bedre idé at kigge mod USA, når man alligevel er derovre ifm ferie. 

Hvornår regner du med at opstarte din Master Class?

 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)