Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lavet en fejl - hvad gør jeg nu?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:

Hej alle.

Tak for svarene! jeg opretter virksomhed med det samme, så jeg kan få moms tilbage og få nogle penge tilbage i skat..

Jeg har skrevet en mail til dem som har lavet hjemmesiden, og bedt dem fjerne min udtalelse i det at jeg ikke er tilfreds. Derudover har jeg skrevet hvad jeg ikke er tilfreds med, og hvad vi skal gøre ved det.

Så må vi se hvad de siger til det, og så tage den derfra.

Mvh Tobias.

Jeg har tit fået tilbudte at få lavet min sde gratis mod et retur links i fodnoten på min side www.stripdanmark.dk grundet de får reklame og link værdi tilbage, jeg ved godt din rank er lavere end min side med din prisen burde være meget mindre når der er et links tilbage til dem der har lavet din hjemmesiden, de får jo gratis reklame og ligger lidt højere på google , når de får et links fra dig af,

Det kan være de ligger et links på deres siden med et retur links med normalt er det en underside med en lavere link værdi ,de firma gør og de ligger det ikke på forsiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Sjoegaard:

Hej alle.

Tak for svarene! jeg opretter virksomhed med det samme, så jeg kan få moms tilbage og få nogle penge tilbage i skat..

Jeg har skrevet en mail til dem som har lavet hjemmesiden, og bedt dem fjerne min udtalelse i det at jeg ikke er tilfreds. Derudover har jeg skrevet hvad jeg ikke er tilfreds med, og hvad vi skal gøre ved det.

Så må vi se hvad de siger til det, og så tage den derfra.

Mvh Tobias.

 

Jeg har tit fået tilbudte at få lavet min sde gratis mod et retur links i fodnoten på min side www.stripdanmark.dk grundet de får reklame og link værdi tilbage, jeg ved godt din rank er lavere end min side med din prisen burde være meget mindre når der er et links tilbage til dem der har lavet din hjemmesiden, de får jo gratis reklame og ligger lidt højere på google , når de får et links fra dig af,

Det kan være de ligger et links på deres siden med et retur links med normalt er det en underside med en lavere link værdi ,de firma gør og de ligger det ikke på forsiden

Er vist meget normalt. Bare se f.eks. DanaWeb. Og deres sider hører vist ikke til i lavpris-kategorien ( i hvert fald ikke fakturamæssigt!)

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke funktionerne bag siden og hvad den kan, men som folk siger, så er det bare ikke godt nok. En hjemmeside der koster 14.5K skal bare være 100% i orden, uanset hvad de siger om freelancere og andet...
Hvis du ikke er tilfreds, så er du altså ikke tilfreds, det skal du have lavet til et problem som kan løses. 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis design og funktionaliteter er godkendt og ifølge aftale eller kontrakt, er der vel ikke noget at komme efter? Masser af firmaer betaler overpriser for noget sommetider. I dette tilfælde er det aldeles uhledigt, da prisen tydeligvis er for høj og det drejer sig om studerende.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Mikael christiansen:

Sjoegaard:

Hej alle.

Tak for svarene! jeg opretter virksomhed med det samme, så jeg kan få moms tilbage og få nogle penge tilbage i skat..

Jeg har skrevet en mail til dem som har lavet hjemmesiden, og bedt dem fjerne min udtalelse i det at jeg ikke er tilfreds. Derudover har jeg skrevet hvad jeg ikke er tilfreds med, og hvad vi skal gøre ved det.

Så må vi se hvad de siger til det, og så tage den derfra.

Mvh Tobias.

 

Jeg har tit fået tilbudte at få lavet min sde gratis mod et retur links i fodnoten på min side www.stripdanmark.dk grundet de får reklame og link værdi tilbage, jeg ved godt din rank er lavere end min side med din prisen burde være meget mindre når der er et links tilbage til dem der har lavet din hjemmesiden, de får jo gratis reklame og ligger lidt højere på google , når de får et links fra dig af,

Det kan være de ligger et links på deres siden med et retur links med normalt er det en underside med en lavere link værdi ,de firma gør og de ligger det ikke på forsiden

 

 

Er vist meget normalt. Bare se f.eks. DanaWeb. Og deres sider hører vist ikke til i lavpris-kategorien ( i hvert fald ikke fakturamæssigt!)

Korrekt der findes fup firmaer dem holder jeg mig også langt væk fra , dem der har skrevet til mig der har tilbudt mig en hjemmesiden til en billige pris har tilbudte dette

da jeg kender links værdien , af et retur links har, fra mig af , har jeg sagt nej tak.

Oveni er de ikke  lav pris firmaer, dette gør dem til et endnu større fup firmaer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Brian Schou Larsen:

Mikael christiansen:

Sjoegaard:

Hej alle.

Tak for svarene! jeg opretter virksomhed med det samme, så jeg kan få moms tilbage og få nogle penge tilbage i skat..

Jeg har skrevet en mail til dem som har lavet hjemmesiden, og bedt dem fjerne min udtalelse i det at jeg ikke er tilfreds. Derudover har jeg skrevet hvad jeg ikke er tilfreds med, og hvad vi skal gøre ved det.

Så må vi se hvad de siger til det, og så tage den derfra.

Mvh Tobias.

 

Jeg har tit fået tilbudte at få lavet min sde gratis mod et retur links i fodnoten på min side www.stripdanmark.dk grundet de får reklame og link værdi tilbage, jeg ved godt din rank er lavere end min side med din prisen burde være meget mindre når der er et links tilbage til dem der har lavet din hjemmesiden, de får jo gratis reklame og ligger lidt højere på google , når de får et links fra dig af,

Det kan være de ligger et links på deres siden med et retur links med normalt er det en underside med en lavere link værdi ,de firma gør og de ligger det ikke på forsiden

 

 

Er vist meget normalt. Bare se f.eks. DanaWeb. Og deres sider hører vist ikke til i lavpris-kategorien ( i hvert fald ikke fakturamæssigt!)

 

Korrekt der findes fup firmaer dem holder jeg mig også langt væk fra , dem der har skrevet til mig der har tilbudt mig en hjemmesiden til en billige pris har tilbudte dette

da jeg kender links værdien , af et retur links har, fra mig af , har jeg sagt nej tak.

Oveni er de ikke  lav pris firmaer, dette gør dem til et endnu større fup firmaer

 

 

Hov, hov...For lige at få det på plads, så betragter jeg bestemt ikke Danaweb som fupfirma. De er blot dygtigere end de fleste. Og tror såmænd også lang de fleste af deres kunder er fint tilfredse. De er bedre til at sælge end os andre.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Sket er sket og nu må det være sådan.

Jeg må få en freelancer til at rette op på forsiden så der kommer noget fedt og funktionelt istedet for det billede som er der nu.

Mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Mikael christiansen:

Brian Schou Larsen:

Mikael christiansen:

Sjoegaard:

Hej alle.

Tak for svarene! jeg opretter virksomhed med det samme, så jeg kan få moms tilbage og få nogle penge tilbage i skat..

Jeg har skrevet en mail til dem som har lavet hjemmesiden, og bedt dem fjerne min udtalelse i det at jeg ikke er tilfreds. Derudover har jeg skrevet hvad jeg ikke er tilfreds med, og hvad vi skal gøre ved det.

Så må vi se hvad de siger til det, og så tage den derfra.

Mvh Tobias.

 

Jeg har tit fået tilbudte at få lavet min sde gratis mod et retur links i fodnoten på min side www.stripdanmark.dk grundet de får reklame og link værdi tilbage, jeg ved godt din rank er lavere end min side med din prisen burde være meget mindre når der er et links tilbage til dem der har lavet din hjemmesiden, de får jo gratis reklame og ligger lidt højere på google , når de får et links fra dig af,

Det kan være de ligger et links på deres siden med et retur links med normalt er det en underside med en lavere link værdi ,de firma gør og de ligger det ikke på forsiden

 

 

Er vist meget normalt. Bare se f.eks. DanaWeb. Og deres sider hører vist ikke til i lavpris-kategorien ( i hvert fald ikke fakturamæssigt!)

 

Korrekt der findes fup firmaer dem holder jeg mig også langt væk fra , dem der har skrevet til mig der har tilbudt mig en hjemmesiden til en billige pris har tilbudte dette

da jeg kender links værdien , af et retur links har, fra mig af , har jeg sagt nej tak.

Oveni er de ikke  lav pris firmaer, dette gør dem til et endnu større fup firmaer

 

 

 

 

 

 

Hov, hov...For lige at få det på plads, så betragter jeg bestemt ikke Danaweb som fupfirma. De er blot dygtigere end de fleste. Og tror såmænd også lang de fleste af deres kunder er fint tilfredse. De er bedre til at sælge end os andre.

Jeg betragter dem som et fup firmaer pris dyrere enden , de får ekstrem links værdi med et gratis link back , at deres kunder uviden om hvad de giver tilbage gør dem ikke bedre, de er bare bedre telefon sælger,

jeg bliver rundt regnet ringet en gang om året , op af disse firmaer , og andre bliver sikkert også ringet op ad disse firmaer ,

Derved når de bruger telefon sælger er det mange af dem uviden kunder , grundet de ikke bruger internet så meget , da mange af dem er lettere at gøre tilfreds, da de ikke bruger internet meget, er der flere tilfreds kunder , jeg har dog hørt om en del utilfreds kunder

Desuden har jeg skrevet i med min adresse at jeg ikke ønsker opkald fra telefon sælger

Dog ved let søgning på google dukker flere 100 utilfreds kunder http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1003&bih=340&q=danaweb+utilfreds&rlz=1R2GGLS_daDK404&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=f537b8f664c5bdc6

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Limassol
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg kan ikke vurdere kvalitet og pris af din hjemmeside, men fortælle dig lidt om moms- og skattereglerne. (Se bare min hjemmeside - den er pinligt barnlig og amatøragtig i forhold til din - jeg har fokuseret på at få lagt indhold ind og bevare overblikket - og det sidste synes jeg, er lykkedes)

Moms: Der er flere betingelser, der skal være opfyldt, for at du er berettiget til at lade dig momsregistrere og få momsen tilbage. Først og fremmest skal der være tale om økonomisk virksomhed. Vurderingen af dette afhænger af en række forhold, herunder at virksomhedens omfang er af en hvis størrelse og at virksomheden drives tilstrækkeligt intensivt og seriøst. Det betyder ikke, at du ikke kan lade dig momsregistrere og få pengene tillbage i første omgang, men hvis du ikke påregner et overskud inden for 1-2 år (og dermed skal betale moms), holder det ikke, og SKAT vil kræve registreringen opløst og pengene tilbagebetalt (altså dem, du i første omgang har fået tilbage i moms).

Du kan læse mere om momsreglerne her: http://www.regnskabsmail.dk/Moms/Momsdokumenter/Momspligt.asp? (siden er password-beskyttet, men du kan gratis og uforpligtende oprette dig som bruger og se indholdet).

Noget helt andet er så, at der er en momsregistreringsgrænse på kr. 50.000 - dvs. hvis du har omsætning på 50.000 (inden du pålægger moms) inden for en 12 måneders periode, så skal du momsregistrere dig. Men det er jo en helt anden historie, end det vi taler om lige nu.

Skat: Som du beskriver din hensigt med hjemmesiden, er det mest som hobbyvirksomhed. Og reglerne om hobbyvirksomhed (det kalder SKAT det faktisk) er, at man ikke kan få fradrag for underskud af hobbyvirksomhed. Et eventuelt overskud vil dog blive beskattet. Igen - man kan godt have underskud og få fradrag for det i en periode - men ikke altid. Igen vil der skulle foretages en vurdering af virksomheden, og man risikerer at få selvangivelsen underkendt.

Konklusion - hvis du lader dig registrere, og får momsen tilbage, og fratrækker underskudet i din anden indkomst, så må du hellere få virksomheden til at give overskud inden for de næste par år. Ellers skal du være forberedt på, at risikere et moms- og skattesmæk senere.

 

 

 

Lars Greve Hansen

www.regnskabsmail.dk

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Tak for det meget brugbare indlæg!

Jeg satser da stærkt på at kunne skrabe 15.000 sammen via affiliate marketing indenfor et år.

Så det skulle ikke være noget problem.

Mvh Tobias.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)