Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lavet en fejl - hvad gør jeg nu?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har begået en fejl, som jeg fortryder nu. men gjort er gjort, og nu må jeg prøve at få det bedste ud af det..

Jeg har betalt nogle penge for min hjemmeside: www.bilforhandlerindex.dk

Men jeg har betalt for meget for den, og er faktisk ikke tilfreds med den!

Min plan er ikke at jeg skal blive millionær, men kan jeg få det til at gå i nul, måske tjene lidt lommepenge ville jeg være lykkelig! Det er sådan set mest for at gøre mig nogle erfaringer jeg har gjort. men jeg havde ikke undersøgt markedet godt nok mht. til hjemmesidemagere, og derfor har jeg betalt overpris.

Det bliver helt gratis for bilforhandlerne, men de skal alle sammen kontaktes pr. telefon, for at spørge om jeg må tilføje dem gratis til min side, og så vil jeg bare tjene lidt penge til reklamer.

Jeg har givet 14500 + moms for den. dvs. jeg har lagt ca. 18000 ud.

18000 virker måske ikke som rigtig mange penge - men det er det for en fattig ung studerende som mig..

Enten skal jeg oprette enkeltmandsvirksomhed og få de 3500 tilbage i moms + få nogle penge tilbage i skat (da det jo giver mig et underskud på 14500).

eller også skal jeg lade være med at gøre noget, og så bare satse på at få pengene ind via reklamer.

Dog tror jeg at jeg vil blive taget mere seriøs af bilforhandlerne hvis jeg opretter det som en virksomhed + jeg får en masse penge tilbage + jeg kan trække udvidelser fra - hvis jeg nu ville udvide siden med andre funktioner.

Hvad ville i gøre i min situation? ville i sende papirerne ind som det første i morgen tidlig - eller ville i lade være med at gøre noget?

Mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal skrive til dem hvad du ikke er tilfreds med  i stedet for her på forummet , for dem der har leveret din siden skriver dette her på deres side Smile

 hos xxx er kunde- tilfredshed vores mærkesag, vi er først tilfredse når kunden er tilfreds

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, altså hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg designet ligner lidt et fritidsprojekt for meget. Vil du gøre dig umagen og ringe rundt, tror jeg du vil have bedre held med optagelser, hvis du ændre designet. Der findes en del herinde der laver det til få penge.

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er tilfreds, har jeg et underligt forhold til din "udtalelse" som er præsenteret hos leverendøren af dit website. Det bør du nok også se til!

Anyhow - hvis du har betalt og de har fulgt dine instrukser, så kender jeg ikke en udvej.

Jeg er ikke skatte-ekspert, men jeg tror ikke du kan oprette virksomhed og trække udgifter fra som er lavet før du har startet op - ved mindre du daterer opstarten til før projektet - men det ved jeg ikke om du kan.

Som Kent Medom skriver, så lever designet og programmeringen (Efter min overbevisning) ikke op til prisen.

Men jeg håber du får vildet dig ud af denne rede!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

det ser nu også ret ufærdigt ud det hjemmeside design, og det lyder temmelig dyrt i forhold til det man kan se. Men jeg ved selvfølgelig ikke om der er mere funktionalitet end det man kan se her udefra.

Hvis det firma der har lavet din hjemmeside har levet op til alt hvad der er aftalt i kontrakt/tilbud, kan du nok få svært ved at få nogen refundering. Men måske kan du gå i dialog med dem og nævne helt konkret hvad du ikke er tilfreds med, og så kan det være de vil være behjælpelig med at lave det bedre, eller give et afslag i prisen.

Husk endelig ikke bare at nævne at du er utilfreds, du skal komme med en god argumentation for hvad du mener der ikke er godt nok, ellers bliver det til det rene mudderkast.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, du skal helt sikkert hive fat i dem der har lavet det for dig! Din hjemmeside ligner noget fra slut 90'er. Slet ikke 14.500 kr værd - ligegyldig hvor genialt systemet bag er.

Hvis samarbejdet endnu ikke er slut, så ville jeg slutte det med det samme. Jeg ville i stedet finde nogle som har de rette kompetencer til at løfte en opgave som din - i det mindste noget der er passende vores tid.. Jeg tror trafikken bliver begrænset sådan som det ser ud nu

Mht. moms, så skal du da bare stifte et enkeltmandsvirksomhed, så du kan få momsen tilbage - hvorfor gøre andet?


Håber du finder en løsning der er den rette for dig Cool

/Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:
Dog tror jeg at jeg vil blive taget mere seriøs af bilforhandlerne hvis jeg opretter det som en virksomhed + jeg får en masse penge tilbage + jeg kan trække udvidelser fra - hvis jeg nu ville udvide siden med andre funktioner.

Tror su selv på ideen - så spring ud i det.  Du vil foruden de fordele du selv nævner fremstå meget mere seriøs overfor bilbranchen.

/Henrik

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Tak for svarene! jeg opretter virksomhed med det samme, så jeg kan få moms tilbage og få nogle penge tilbage i skat..

Jeg har skrevet en mail til dem som har lavet hjemmesiden, og bedt dem fjerne min udtalelse i det at jeg ikke er tilfreds. Derudover har jeg skrevet hvad jeg ikke er tilfreds med, og hvad vi skal gøre ved det.

Så må vi se hvad de siger til det, og så tage den derfra.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu skrevet en mail til ham hvori kan selvfølgelig beklager og siger at de ikke kan konkurrere med freelancere, men at han alligevel mener at jeg har fået en god pris i forhold til hvad jeg kunne have fået hos konkurrenterne.

Derudover har jeg gennem perioden fået en super service, som har været upåklagelig.

Han kan desværre ikke give mig et nedslag i prisen, da jeg allerede har betalt for siden.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)