Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en komplet webshop incl. alt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, er der nogen der har overblik over hvad en komplet shop skal koste alt incl. Det jeg tænker på er evt. en dandomain løsning og der skal være plads til ca. 2000 varenummer.

Jeg har set der er mange der skriver ca. 10.000 men det tror jeg ikke holder her. Det jeg skal have lavet er:

- Færdig webshop

- Logo design

- nyhedsbrev

- fritlægning af ca. 500 - 1000 billeder - jeg levere billede katalog. dette købes evt. særskilt

- jeg levere tekster til alle vare.

- integration til e-conomic

- facebook, twitter sider

- alle betalingsformer (mest anvendte)

- SEO købes hos en af de tunge drenge

 

Du skal have lavet tilsvarende opgaver før.

 

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne snakke den igennem med dig først. Vi har det du efterspørger, også e-conomics integration. Send dit tlf. nummer og hvornår du har 10 min. f.eks. i løbet af mandagen til: projekt (snabel) gate.dk
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver kun opsætningen af webshoppen. Vi leverer en fast service til en fast (lav) pris.

Vores service inkl. derfor ikke fritlægning af billeder/oprettelses af produkter/indhold. SEO er også en "on going" ting som er svært at give en fast pris på. Hvis du er efter den samlede pris, bør du nok også tænke markedsføring ind i planen, da dette ofte er en af de store udgifter efter shoppen står færdig.

Undtagen det som er skrevet i det ovenstående så koster vores løsning baseret på Magento 9.995,- og 12.995,- inkl. e-conomic integration første år (og lidt andet godt).

Vi kan linke til facebook og twitter (og evt. andre sociale sites), men selve opbygning af dette er heller ikke inkl. i prisen. Der er dog flere unge mennesker herinde på Amino der jævnligt tilbyder at lave en facebook side til 500 bobs.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Vi kan levere en komplet løsning som du beskriver, til cirka 25.000 kroner.

Hvis du har lyst, kan jeg kontakte dig, så kan vi snakke om det og eventuelt få lavet dig et konkret tilbud.

Mvh

Sune

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en email eller et telefon nummer man kan kontakte dig på ? For at kunne lave en pris der holder så mangler der liiiidt mere information Wink

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kontaktes på 22679160 og info@9160.dk og I er også velkommen til at sende mig en PB så skal jeg nok vende tilbage.

Det er et komplet setop jeg er ude efter og der skal flere forskellige ressourcer ind over.

- et firma laver siden og logo og evt. markedsføringsplan

- evt. en tekstforfatter

- en laver facebookside og hvis der er andre medier der er relevante

- en fritlægger billeder og levere til web

- en laver seo og hvad der ellers høre til

Alt dette skal jeg have gennemgået med et webbureau, som kan fortælle mere om hvordan og hvad der skal gøres.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du går bare på www.google.dk og skriver webbureau og vælger den som ligger nr 1 Wink Jeg sender dig en email.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har lige set i ligger nummer 1 på webbureau og magentoshop det ser godt ud.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)