Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown og Safemode

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Henrik Nielsen:

Patrick - Meebox:
Og så er det bare sådan et stort tab at Thomas Folemann ikke er hos Surftown længere. For pokker hvor var/er de nærmest afhængige af den mand

Er det ikke at stramme den en anelse Wink Nok var Thomas frontfigur og meget synlig, men han var næppe den der skruede på deres servere!

Det synes jeg nu ikke. Jeg synes næsten han havde en ligeså vigtig betydning for Surftown, som Martin Thorborg har for Amino. Jeg vil i hvert fald påstå at han har haft meget vigtig betydning og stor indflydelse på hvad Surftown er i dag. Bare ærgerligt at det ser ud til at gå ned af bakke for dem nu... Det virker som om deres "mission" lidt er glemt nu hvor han ikke er der mere.

Er der nogen, der ved, hvor Thomas er arbejder nu?

Jeg har tidligere været Surftown-kunde, og det var en meget blandet fornøjelse. Når det var mest kritisk, var Thomas der hurtigt til at hjælpe -- og han foretog, som jeg ser det, store mængder damage control online hér, på TrustPilot, per mail, osv. 

 

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:

Kasper,  jeg er enig i dine betragtninger, damage control via at give de andre i branchen skylden for dårlig kundehåndtering.

Du kan læse mere om Thomas her:

http://mediawatch.dk/artikel/thomas-folmann-ny-direktoer-ad-pepper

Ja.. det er jo rigtigt, men er det ikke det en god spindoctor gør? Big Smile
Så selvom det var varm luft så var formålet jo spin, og det fik han.
Vi ser det jo dagligt i politikernes verden... varm luft og en masse spin så får du "kunderne" (ingen nævnt ingen glemt) Stick out tongue

Mvh
Markus

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Markus:

Henrik Nielsen:

Kasper,  jeg er enig i dine betragtninger, damage control via at give de andre i branchen skylden for dårlig kundehåndtering.

Du kan læse mere om Thomas her:

http://mediawatch.dk/artikel/thomas-folmann-ny-direktoer-ad-pepper

 

Ja.. det er jo rigtigt, men er det ikke det en god spindoctor gør? Big Smile
Så selvom det var varm luft så var formålet jo spin, og det fik han.
Vi ser det jo dagligt i politikernes verden... varm luft og en masse spin så får du "kunderne" (ingen nævnt ingen glemt) Stick out tongue

Mvh
Markus

hahaha... Jo, det har du da bestemt ret i :-)

Man kan så spørge sig slev, om det er sådan man vil drive virksomhed ligedes man burde gøre det med politkerne, men det er jo en anden historie!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Kasper,  jeg er enig i dine betragtninger, damage control via at give de andre i branchen skylden for dårlig kundehåndtering.

Du kan læse mere om Thomas her:

http://mediawatch.dk/artikel/thomas-folmann-ny-direktoer-ad-pepper

Hej Henrik!

Tak for linket. Direktør for AdPepper, spændende. Men de har vist i den grad osgå brug for nye kræfter.

Jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener med "via at give de andre i branchen skylden for dårlig kundehåndtering"?

De gange, der har været bøvl, synes jeg, Thomas var formidabel til at sige "Ok, den ta'r vi på vore skuldre og finder en løsning. Beklager!".

At det over tid ikke blev bedre var så en anden ting, og det der fik mig til at forlade skuden efter at have fået lukket to af mine sites uden notifkation og uden nævneværdig god grund.

Læs evt mere om den sag her.

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hej Henrik!

Tak for linket. Direktør for AdPepper, spændende. Men de har vist i den grad osgå brug for nye kræfter.

Jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener med "via at give de andre i branchen skylden for dårlig kundehåndtering"?

De gange, der har været bøvl, synes jeg, Thomas var formidabel til at sige "Ok, den ta'r vi på vore skuldre og finder en løsning. Beklager!".

At det over tid ikke blev bedre var så en anden ting, og det der fik mig til at forlade skuden efter at have fået lukket to af mine sites uden notifkation og uden nævneværdig god grund.

Læs evt mere om den sag her.

Med det mener jeg  at man erklærede hele branchen som værende "cowboy" agtigt og fik med en vist held fjernet fokus på de problemmer man selv havde, og der udover også det faktum, hvordan man selv har opnået en førende position på markedet.

Jeg er meget enig med Markus i at det er spindoktori af allerbedste (værste) slags... fint nok, hvis man altså ønsker at drive virksomhed på den måde

Dit link viser nogen, der er kommet fremaf via bla god kundepleje, den slags har jeg en hel del respekt for!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)