Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown og Safemode

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
Og så er det bare sådan et stort tab at Thomas Folemann ikke er hos Surftown længere. For pokker hvor var/er de nærmest afhængige af den mand

Er det ikke at stramme den en anelse Wink Nok var Thomas frontfigur og meget synlig, men han var næppe den der skruede på deres servere!

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Tak for svar Patrick.

Det lyder da ikke rart, jeg har dog ikke oplevet noget endnu, men nu har jeg også kun været webhotel ejer i 1 måned :)

Jeg formoder man ikke brænder inde med alle sine sider hvis en evt konkurs i sådan et selskab blev aktuel?

Har kigget på jeres løsninger og det ser bestemt attraktivt ud til fornuftige penge! Så hvis lokummet begynder at brænde så kan det sagtens være jeg hopper med på Meebox vognen :)

Daniel

Nej. Jeg må også sige at jeg havde været relativt utilfreds, hvis det var mig der var kunde i det tilfælde.

Du kan aldrig være sikker. Der har været nogle firmaer, hvor de er gået konkurs og alle filer bare forsvandt. Så som Henrik rigtigt nok også råder til, så hav ALTID selv en backup! For som man siger: Hvis det kan gå galt, så vil det gå galt...

Du skal være mere end velkommen! Jeg håber dog ikke for dig, at det bliver "nødvendigt". :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Patrick - Meebox:
Og så er det bare sådan et stort tab at Thomas Folemann ikke er hos Surftown længere. For pokker hvor var/er de nærmest afhængige af den mand

Er det ikke at stramme den en anelse Wink Nok var Thomas frontfigur og meget synlig, men han var næppe den der skruede på deres servere!

Det synes jeg nu ikke. Jeg synes næsten han havde en ligeså vigtig betydning for Surftown, som Martin Thorborg har for Amino. Jeg vil i hvert fald påstå at han har haft meget vigtig betydning og stor indflydelse på hvad Surftown er i dag. Bare ærgerligt at det ser ud til at gå ned af bakke for dem nu... Det virker som om deres "mission" lidt er glemt nu hvor han ikke er der mere.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle,

Det er nok på sin plads at jeg blander mig lidt i debatten, så én fjer ikke bliver til 3 høns. Jeg er Frederik Schouboe og direktør i Surftown, der er en del af Cohaesio A/S. Vores virksomhed er på ingen måde ramt økonomisk eller truet på anden måde. Selskabet Cohaesio A/S vokser årligt og har en sund økonomi, hvilket jo er offentlige tilgængelige informationer på f.eks. www.cvr.dk. Hvis der er nogen af jer, der måtte have belæg for andet hører jeg meget gerne om dette.

Det er klart at Thomas Folmann i høj grad har personificeret Surftown de seneste år. Thomas var sammen med mig med fra starten af Surftown - men han har på ingen måde være ene mand om det. Vi er et stort team, der dagligt sørger for at Surftown udvikler sig og fokuserer på at være det bedste webhotel. Men Thomas fik tilbudt en fantastisk mulighed om at gå tilbage til mediesiden og det skal Surftown jo ikke bremse. Vi står stærkere end nogensiden før og er fortsat fokuseret på at levere det optimale produkt til vores mange loyale kunder.

Vores seneste opgradering er jo netop et resultat af et stort team arbejde, der har været planlagt længe. Opgraderingen er desuden gjort så ALLE vores kunder for glæde af den. Jeg vil lade vores kunder om at bedømme om Surftown er hurtige eller langsomme med tilføjelsen af nye features. Jeg kan blot sige at vi ønsker ikke at levere noget, som ikke lever op til den grad af sikkerhed og tryghed, som må forventes af en leverandør som Surftown.

/Frederik

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

freds:

Hej Alle,

Det er nok på sin plads at jeg blander mig lidt i debatten, så én fjer ikke bliver til 3 høns. Jeg er Frederik Schouboe og direktør i Surftown, der er en del af Cohaesio A/S. Vores virksomhed er på ingen måde ramt økonomisk eller truet på anden måde. Selskabet Cohaesio A/S vokser årligt og har en sund økonomi, hvilket jo er offentlige tilgængelige informationer på f.eks. www.cvr.dk. Hvis der er nogen af jer, der måtte have belæg for andet hører jeg meget gerne om dette.

Det er klart at Thomas Folmann i høj grad har personificeret Surftown de seneste år. Thomas var sammen med mig med fra starten af Surftown - men han har på ingen måde være ene mand om det. Vi er et stort team, der dagligt sørger for at Surftown udvikler sig og fokuserer på at være det bedste webhotel. Men Thomas fik tilbudt en fantastisk mulighed om at gå tilbage til mediesiden og det skal Surftown jo ikke bremse. Vi står stærkere end nogensiden før og er fortsat fokuseret på at levere det optimale produkt til vores mange loyale kunder.

Vores seneste opgradering er jo netop et resultat af et stort team arbejde, der har været planlagt længe. Opgraderingen er desuden gjort så ALLE vores kunder for glæde af den. Jeg vil lade vores kunder om at bedømme om Surftown er hurtige eller langsomme med tilføjelsen af nye features. Jeg kan blot sige at vi ønsker ikke at levere noget, som ikke lever op til den grad af sikkerhed og tryghed, som må forventes af en leverandør som Surftown.

/Frederik

Hej Frederik - Velkommen til Amino og dejligt at se et svar fra dig!

Jeg tror sårment godt på det du siger ift. at I har en sund økonomi. Men det hele kommer sig jo af, at jeg hører fra flere forskellige kunder, at I har voldsomme problemer med oppetid for tiden. Ikke nok med det, så får jeg også fortalt af de selv samme kunder, at supporten er meget sløv og meget lidt hjælpsom. Noget skuffende, da det bestemt ikke er hvad jeg personligt forventer af sådan nogle som jer.

Og når nu jeg har dig, så vil jeg gerne lige pointere nogle ting fra jeres seneste blog indlæg, som jeg har gået og ærgret mig over, fordi det er forkert:
http://blog.surftown.dk/nyheder/massiv-opgradering-af-dit-webhotel/

Jeg starter med det der først falder mig i øjnene: "Webhotel i skyerne". Jeg læser intet sted noget som helst om, at jeres setup er blevet til et cloud-setup. Hvordan kan I så kalde det "webhotel i skyerne", når det eneste i har gjort er at installere CloudLinux?

Det bringer mig i øvrigt til det næste. "Surftown er det eneste webhotel på det Skandinaviske marked, der tilbyder denne enestående teknologiske forbedring". - Så kender I ikke jeres konkurrenter godt nok, da vi (Meebox) også kører med CloudLinux. Og jeg kender flere webhoteller der kører med CloudLinux i norden. Ergo er det altså helt forkert.

"Desuden har vi opgraderet PHPs memory_limit til hele 128 MB – det højeste du kan få på et webhotel i dag". 128 MB er ikke det højeste der tilbydes. Både vi og andre tilbyder både 128 MB og højere.

Jeg kunne sagtens fortsætte, men der skal også være en konklusion. Jeg synes ikke det hænger sammen, at I kæmper for gode kundevilkår og er mod cowboy-business og så skriver et sådant ukorrekt indlæg.

Jeg respektere normalt Surftown og de ting i gør, men det her kan jeg ikke forholde mig til. Og nu er det ikke fordi jeg vil starte en krig på ord, jeg fremlægger bare mit synspunkt for dig og håber på at du vil overveje det jer skriver. :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skiftede selv fra Surftown til www.meebox.net, og har aldrig haft så nemt et webhotel! Skiftede fra SurfTown, grundet PHP-memory blev for lav på min Wordpress-side, hvorefter den hele tiden kom med fejlmeddelelser. Meebox.net kørte fra første dag!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:
Det bringer mig i øvrigt til det næste. "Surftown er det eneste webhotel på det Skandinaviske marked, der tilbyder denne enestående teknologiske forbedring". - Så kender I ikke jeres konkurrenter godt nok, da vi (Meebox) også kører med CloudLinux. Og jeg kender flere webhoteller der kører med CloudLinux i norden. Ergo er det altså helt forkert.

 

Patrick, Surftown er skide ligeglade med os! Vi er i forhold til dem så små at de vil skide os en laaaaang march

Det er vores fordel og deres helvede ;-)   

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Jeg er ked af at høre at der er tidligere kunder, der er kede af den leverance de har fået fra Surftown. Men jeg kan love at vi har stor fokus på at måle vores kundetilfredshed og vi har rent faktisk aldrig ligget højere end den har gjort de sidste 6 måneder. Men vi kan hele tiden blive bedre, så jeg tager din kritisk videre til vores kundeservice.

Omkring vores blog-indlæg, så kan jeg forstå at vi ikke er de eneste i Skandinavien, der kører CloudLinux. Men reelt set har vi kørt CloudLinux før det blev releaset, da vi i samarbejde med Igor Seletskiy (Founder af CloudLinux) har leveret datagrundlag for han kunne sammensætte produktet. Rent faktisk er det Igor, der var den oprindelige udvikler af vores provisioneringssystem hSphere. Så jeg er ked af at vi har misforstået Igor omkring vores adaptering af CloudLinux og jeg er jo blot rigtig glad for at vi er mange, der kan bakke op omkring denne teknologi. Jo flere, jo billigere bliver licenserne forhåbentlig:-)

Om vi er flyttet ind i skyen er jo et spørgsmål om definition om hvad Skyen er:-) Jeg kan ikke i denne besvarelse komme ind på hvad vi har gjort bag kulissen i detalje, men kan forsikre dig at det ikke alene CloudLinux vi har indført, men gjort vores platform langt mere dynamisk og skalérbar igennem tiltag på virtualisering, storage og hardware. Men for nogen tid tilbage lavede vi en ny email system arkitektur (http://blog.surftown.dk/driftsinformation/nyt-%E2%80%99amok%E2%80%99-mailserver-setup/) der netop beskriver hvad vi gjorde den gang på vores email system. Men lad mig høre om der måtte være behov for at vi laver nogle flere indlæg på vores blog omkring de mere tekniske detaljer i vores platform.

Vedr. memory_limit grænse, så har vi nok været for friske i vores udtalelse. Vi overvåger vores primære konkurrenter i de lande vi er aktive i og her har vi ikke fanget de webhoteller, der rent faktisk også tilbyder denne grænse. Det er jeg ked af!

Vi er sådan set ikke ude på at skabe en krig på ord - vi ønsker at være en aktiv stemme i branchen, så vi fastholder den "cowboy fri".

Jeg håber at din respekt for Surftown er genetableret?

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Først.
Jeg synes kun det er fedt at i opgraderet systemerne, men her stopper det fede ved det også.!

I bør nok gør det til en vane, at informere jeres kunder om hvornår det er i lige har planer om at opgradering af en sql server skal ske.
For det stund i har lavet i dag er under al kritik.!

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

freds:

Vi er sådan set ikke ude på at skabe en krig på ord - vi ønsker at være en aktiv stemme i branchen, så vi fastholder den "cowboy fri".

Så er det extra ærgeligt at man aldrig ellers hører noget fra jer, udover når der er kritik af jer herinde!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)