Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown og Safemode

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har fået mail fra Surftown at de har lavet en massiv opgradering af deres webhotel løsninger og dermed også har deaktiveret Safemode:

"Vi oplever en stor vækst i brugen af de populære open-source applikationer skrevet i PHP5 som f.eks.WordPressJoomla og Drupal. Disse og mange andre PHP5 baserede applikationer kører nu optimalt hos Surftown. Ikke alene grundet CloudLinux og LVE teknologien, men også fordi vi i dag kan annoncere atsafemode er deaktiveret!"

Dermed skulle Wordpress kunne kører som smurt hos Surftown også.

 

Jeg har dog haft Mobil og Bredbånd kørende et stykke tid inden opgraderingen uden nogen problemer, på trods af diverse plugins osv. Så jeg har ikke oplevet nogen problemer med Safemode.

 

Bare til info.

God Weekend til alle

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Optur! Nu tilbyder de det samme som vi andre har gjort i årevis

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo nogen der skal halte bagefter, nogen gør det så bare mere end andre :o)

 

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel:

Hej Aminoer

Har fået mail fra Surftown at de har lavet en massiv opgradering af deres webhotel løsninger og dermed også har deaktiveret Safemode:

"Vi oplever en stor vækst i brugen af de populære open-source applikationer skrevet i PHP5 som f.eks.WordPressJoomla og Drupal. Disse og mange andre PHP5 baserede applikationer kører nu optimalt hos Surftown. Ikke alene grundet CloudLinux og LVE teknologien, men også fordi vi i dag kan annoncere atsafemode er deaktiveret!"

Dermed skulle Wordpress kunne kører som smurt hos Surftown også.

 

Jeg har dog haft Mobil og Bredbånd kørende et stykke tid inden opgraderingen uden nogen problemer, på trods af diverse plugins osv. Så jeg har ikke oplevet nogen problemer med Safemode.

 

Bare til info.

God Weekend til alle

 

Daniel

Kalder de det en massiv opdatering? Skype-Giggle
http://meebox.net/blog/14/Spand-sikkerhedsselerne---Meebox-flyver-mod-skyen

Måske skulle de udskifte massiv med *forsinket*. ;-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Patrick - Meebox:

Daniel:

Kalder de det en massiv opdatering? Skype-Giggle
http://meebox.net/blog/14/Spand-sikkerhedsselerne---Meebox-flyver-mod-skyen

Måske skulle de udskifte massiv med *forsinket*. ;-)

hehe, som Einstein sagde, så er alt relativt, men det lyder sikkert godt for deres kunder :)

Ja, det er jo næsten det værste. Men på trods af opdateringen, går det da den helt forkerte vej for vores orange kollega. Det har godt nok også været et stort tab for dem, at miste Thomas.

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja massiv var ordet! :0) Der var vidst noget indforstået branche snak til sidst, kan du uddybe hvor de orange er på vej hen :0)

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Ja massiv var ordet! :0) Der var vidst noget indforstået branche snak til sidst, kan du uddybe hvor de orange er på vej hen :0)

Hvad jeg hører om Surftown fra vores egne kunder (flygtet fra Surftown), så lyder det nærmest som om de er på vej til en konkurs. Jeg har flere (skræmmende mange!) kunder der har nævnt at de har haft nedetid på webshops og hjemmesider i over en uge, uden at der skete noget som helst. Og supporten skulle næsten være voldsomt sløv.

Og så er det bare sådan et stort tab at Thomas Folemann ikke er hos Surftown længere. For pokker hvor var/er de nærmest afhængige af den mand.

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Daniel:
Ja massiv var ordet! :0) Der var vidst noget indforstået branche snak til sidst, kan du uddybe hvor de orange er på vej hen :0)

Hvad jeg hører om Surftown fra vores egne kunder (flygtet fra Surftown), så lyder det nærmest som om de er på vej til en konkurs. Jeg har flere (skræmmende mange!) kunder der har nævnt at de har haft nedetid på webshops og hjemmesider i over en uge, uden at der skete noget som helst. Og supporten skulle næsten være voldsomt sløv.

Og så er det bare sådan et stort tab at Thomas Folemann ikke er hos Surftown længere. For pokker hvor var/er de nærmest afhængige af den mand.

Tak for svar Patrick.

Det lyder da ikke rart, jeg har dog ikke oplevet noget endnu, men nu har jeg også kun været webhotel ejer i 1 måned :)

Jeg formoder man ikke brænder inde med alle sine sider hvis en evt konkurs i sådan et selskab blev aktuel?

 

Har kigget på jeres løsninger og det ser bestemt attraktivt ud til fornuftige penge! Så hvis lokummet begynder at brænde så kan det sagtens være jeg hopper med på Meebox vognen :)

 

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Jeg formoder man ikke brænder inde med alle sine sider hvis en evt konkurs i sådan et selskab blev aktuel?

I princippet kan det godt ske, men man bør altid have en backup af ens sider

Nu er det også en tænkt siatution, surftown er en stor virksomhed, jeg tvivler på at de er på vej mod en konkurs

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)