Hej Amino Onsdag d. 1. december kl. ca. 16 gik vores shop hos Dandomain ned. Vi opdagede selv at shoppen ved nede ved 18 tiden og skrev en mail til Dandomain (de har jo ikke support efter kl. 16.) De reagerede først kl. 20.50 og løste herefter problemet. Dvs. shoppen var sammenlagt nede i knap 5 timer. Er det hvad man kan forvente fra en professionel webshop udbyder efter jeres mening? Et er at vi selv skal opdage fejlen og noget andet er at responstiden herefter er 2,5 timer før der bliver reageret på mailen. |
det kommer vel an på hvad fejlen var. Somme tider kan det være forhold uden for hosting udbyderens rådighed der gør at shoppen er nede. Det kan være et fejl på websitet, eller generel større brud på et kabel et sted på internetforbindelser hos fx TDC eller lign.
Er det selve serveren i har ligget på der har været nede i 5 timer i træk, så er det ret længe. I så fald burde de nok give dig en eller anden form for kompensation fx 1 gratis månedsleje eller lign.
Prøv at gå i dialog og bed dem redegøre for nedetiden og for hvad de gør for at det ikke sker igen.