Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ud af stuen? Prøv da lige coMinds! :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været gået lidt i stå og trængte til at der skulle ske noget nyt der kunne booste min arbejdslyst og kreativitet. Jeg har længe tænkt på at det kunne være godt at komme lidt ud og sidde på kontor med nogle andre - bare en gang om ugen - men med en meget lille økonomi har jeg slået det hen igen. For noget tid siden fik jeg øje på coMinds (de havde vist en banner på Amino?), og nu hvor jeg trængte til et boost, besluttede jeg mig for at prøve det af. De har nemlig 14 dages gratis prøvetid, og det kunne give mig en mulighed for at se om jeg overhovedet kunne komme ud af døren hvis jeg fik muligheden. ;-) Det fede er at man her kan købe det antal dage man har økonomi og lyst til, og det relevante tilbud for mig lige nu ville f.eks. være 3 dage om måneden til 300 kr. - det bør selv den mindste iværksætterøkonomi kunne bære.

Så her sidder jeg nu og arbejder, og jeg må sige at det varmt kan anbefales. Her er lys og luft, alle faciliteter man kan ønske sig, rare mennesker, man kan komme og gå som man har lyst til, og der er absolut ingen binding! Du kan læse mere om konceptet her: http://cominds.dk

Jeg synes det er genialt, og her er plads til mange flere, så kom frisk! Yes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)