Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsvundet fra google

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Fra en uges tid siden lå jeg nr. 4-5 stykker på søgeordet 'fodboldtrøjer' på google, og endnu højere på 'billige fodboldtrøjer' med min side http://billigefodboldtrojer.dk - men siden er nu pludselig ikke at finde i de første 100 søgeresultater på hverken 'fodboldtrøjer' eller 'billige fodboldtrøjer'. Google kan dog stadig finde siden hvis jeg f.eks. søger på 'site:billigefodboldtrojer.dk'.

Hvad kan grundet til dette pludselige fald være? Jeg mindes ikke at have lavet andet end at tilføje mere indhold på det sidste.

Håber der er nogen som kan hjælpe :)

Desuden ligger jeg nr. 2 på yahoo ved en søgning på fodboldtrøjer, men det hjælper jo intet da ingen bruger yahoo. 

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvor længe har siden været online?

Det er meget normalt, at en side ligger i toppen i de første par uger, men så tilretter sig derefter. Så det kunne muligvis være årsagen.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har være online i mellem 3 og 4 måneder og den har ligget stabilt på google i de sidste par måneder. Så problemet burde ikke ligge der, og det er pludselig fra den ene dag til den anden at den er gået fra nummer 4-5 stykker til +100, det kan jeg se på mine besøgstal. 

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det pga. google revurderer' - og det passer også perfekt med hvor længe den har været online, vent 1 uge ca. og se hvor du ligger, så har du et reelt billede af googles vurdering af siden :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Det pga. google revurderer' - og det passer også perfekt med hvor længe den har været online, vent 1 uge ca. og se hvor du ligger, så har du et reelt billede af googles vurdering af siden :) 

Jeg håber du har ret :) 

Tak for hjælpen  

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det plejer også at ske for mine sider, er ikke længe siden jeg havde en lignende tråd

Man føler sig ret magtesløs når man opdager man er helt væk :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sider der er nye kommer engang imellem højt op i et stykke tid tit vis har mange gode links bliver de rimelig stabil på denne placering dog har du kun 6 links ifølge yahoo site derved meget svært at beholde den gode placering

Få flere links og atter flere links til din siden

Jeg og nogle andre amino.dk bruger skrev nogle ideer her denne her tråd

http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

læst gerne denne amino.dk bruger gode forslag i sin blog til at finde links mv.

http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/09/03/659088.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej T. Christensen

Dit website er på Google (og ikke lagt i det der svarer til et sublerende indeks), men mange af de links der peger ind til dig fra linkkataloger etc. har mistet noget af sin linkværdi, hvilket gør dit site ikke er helt fremme, du har enkelte gode links, der er ok, så på den lange bane skal du arbejde med mere linkbuilding.

Nye sites kommer gerne højt op for efterfølgende at dale noget når Google får vurderet de forskellige parametre, men mod på og arbejd videre, så skal det nok komme.

Mvh

René Madsen

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

og sørg for at holde websitet ved lige ved løbende at have nyt indhold på websitet. Det kan google godt li og sikkert også dine brugere :)

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de forskellige råd folkens :) 

Men kan det virkelig passe at siden ryger fra nummer 5 til nummer 197 på et søgeord fra den ene dag til den anden, pga. linkværdien er faldet, eller at der ikke er kommet nye links. Burde den ikke bare være faldet stille og roligt ned gennem rækkerne?

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)