Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - hvad synes I?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg er meget spændt på at høre, hvad I synes om min hjemmeside.
Jeg har aldrig lavet en hjemmeside før, og jeg fatter det stadig ikke, men er da alligevel nået frem til noget.

URL
http://www.charch.dk/

Jeg har brugt Joomla! version 1.5.15 med en skabelon som hedder "Color soft" - en gratis jeg har fundet et eller andet sted. Den ligner dog overhovedet ikke skabelonen mere, jeg gik bare efter den hvide baggrund og menuen.
Da det er en hjemmeside til et (forhåbentlig) fremtidigt arkitektfirma, kunne jeg godt tænke mig at få feedback på følgende:

1) Design - kan jeg gøre den mere lækker (skal dog stadig gerne være stilren og simpel)?
2) Er den brugervenlig nok - forståelig og nem at navigere rundt på?
3) Virker den professionel, eller kan man se den er udført af en amatør?
4) Kan man fjerne rammen omkring menuen under "projekter" (den til højre) - også gerne den svage grå baggrundsfarve..
5) Nogle forslag til yderligere tiltag?

Det skal siges, at der med tiden vil tilgå flere projekter og forhåbentlig også et punkt i menuen som hedder referencer, som så skal linke til billeder af udførte projekter.

Mvh Claus Hansen
ch@charch.dk
www.charch.dk
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget simpel side lidt for hvid efter min mening ellers keep going on :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Meget simpel side lidt for hvid efter min mening ellers keep going on :)

Er nødt til at være enig - men ens første hjemmeside er altid ret simpel - så go on :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Umiddelbart så er den lige hvid nok til mig. Skriv lidt om firmaet på forsiden :) Bare lige et par linjer om hvad i laver.

Flere kontaktinformationer - men det komme måske senere? F.eks. addresse, telefonnummer, måske en kontaktformular?

Og så måske en lille ramme rundt om knapperne.

 

Keep going Smile

 

Venlig hilsen

Anders

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis arkitektfirmaet er kendt for en minimalistisk stil, så er du særdeles godt på vej.

Jeg vil foretrække at menuer ikke svæver så meget. Måske vil en bjælke hjælpe.

Logoet er fedt. Jeg kommer unægtelig til at tænke på dad´s "help your selfish"

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes den er meget simpelt lavet. Maaske skulle der bruges lidt mere tid paa designet. Folk skal vaelge jer fordi de syntes netop jeres akitektur er laekkert. Derfor bliver jeres ansigt ud af til (hjemmesiden) noed til at vaere flot og laekker at se paa. Men der er helt sikkert muligheder i det grundlaeggende der er blevet lavet ind til videre.

Held og lykke med opstarten Smile

Venlig hilsen

Jakob

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Fra  1:Slip-for-regnskab.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Umiddelbart synes jeg din hjemmeside er udmærket. Men som andre har pointeret:

Den er MEGET hvid - lidt glade farver vil være godt.

Men hjemmesiden skal selvfølgelig udtrykke firmaets profil - den kunne derfor godt være mere funkis-agtig - ligesom arkitekturen. 

Jeg synes rigtig godt om princippet med at skabe innovativ og bæredygtig arkitektur til priser, hvor alle kan være med. Det er fremtiden. Held og lykke med firmaet -giod lyd, når i starter op.

Hilsen

Lotte / www.slip-for-regnskab.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Hansen:
Jeg har aldrig lavet en hjemmeside før, og jeg fatter det stadig ikke, men er da alligevel nået frem til noget.

Yes

Det kender jeg godt, - men fuck det - bare det virker..;-))) Som de andre siger en enkel og simpel hjemmeside.. Og som de andre også siger - så keep on going, - er det dyre huse skal der ok kræses lidt for det.. Som også nævnt så mangler der kontaktinformationer - hele baduljen - adresse, telefonnummer, firmanavn, cvr-nummer.. Savner også info hvem står bag firmaet og hvorfor skal jeg vælge jer som arkitekt?

Rammen du nævner - kan helt sikkert fjernes, hvis bare man ved hvordan, - mon ikke vi kan få en "gumle-joomla"-ekspert på banen?;-) - Jeg ved nemlig heller ikke hvordan man gør..:O

Men fortsæt endeligt - det første her er slet ikke så tosset endda..

vh/ Ulrik

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

kan godt liden den "stramme" komposition som matcher funkis husene.

du skriver selv:

1) Design - kan jeg gøre den mere lækker (skal dog stadig gerne være stilren og simpel)?

dit logo er derimod stik modsat, efter min mening noget der leder mine tanker hen imod grafitti og hip hop. hvis det er din mening at det skal være disse stilarter skal det være mere prof.

personligt synes jeg ikke det "klær" siden eller firmaet relateret til "arkitektur".

bedste hilsner

Fra Holstebro
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tusind tak for al Jeres ris og ros. Det er meget interessante bemærkninger I skriver, og flere af dem, vil jeg følge/tage til mig. Jeg er dog forundret over, at I er så uenige. Men sådan er det nok bare - nogle kan lide stilen og andre kan ikke. Sådan er det jo også med arkitektur, og det er jo det der er fedt.

Tak fordi I tog Jer tid til at kigge forbi - og mest af alt, at I gad skrive Jeres tanker!

Mvh. Claus Hansen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)