Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sølle 10,000,-

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hey!

Vi er to ihærdige iværksættere der står og er fuldt ud parat til at starte egen webshop.

Alt er parat, der er produkter, leverandøre, design osvosv.

Eneste problem er dog, at vi mangler sølle 10000kr for at kunne starte. Hvis vi selv skal skaffe dem, kunne det tage flere måneder!

Er der nogen som helst, der har nogen idéer eller forslag til, hvordan man kan skaffe 10.000kr forholdsvis hurtigt??

 

 

/Grå

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal i bruge dem til?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grå

20 anparter á 500,- fra interesserede Amino'er. Det kræver, at produkterne for det første er spændende og at - hvis jeg var en af dem - må købe til indkøbspriser for de første kr. 2.000,- (tænkt eksempel, da jeg ikke aner, hvad I sælger og med hvilken avance)

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

...anparte er nok det forkerte ord, men så indskud.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare at gå i banken. Som i selv skriver, så er det kun "sølle" 10kg.
Kan næsten alle jo bare få til privat forbrug.
Og når I er så ihærdige, som I skriver, skulle det vel ikke være et problem, at sætte lidt op på et stykke papir med alt det I har forberedt?

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Hej Grå

20 anparter á 500,- fra interesserede Amino'er. Det kræver, at produkterne for det første er spændende og at - hvis jeg var en af dem - må købe til indkøbspriser for de første kr. 2.000,- (tænkt eksempel, da jeg ikke aner, hvad I sælger og med hvilken avance)

Michael

Spændende idé.Yes

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tjaaa brug nogle penge på et par sneskovle, og så ellers ud og rydde naboernes fortov, indkørsel mm mod betaling... Så har i pengene inden denne mdr er omme ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er jeg bare en sur gammel og konservativ mand, når jeg er af den opfattelse, at det er et lidt risikabelt grundlag at starte en virksomhed på, hvis det ikke er muligt at række 10.000 ud et eller andet sted fra....?

Hvad med de "såkaldte uforuset udgifter"? Har I til dem, hvis pludselig computeren går i sort, varmeregningen er dobbelt så stor end forventet osv. osv.

Men jeg skal jo ikke kun være gammel og sur Wink - et par løsningsforslag kan være som tidligere nævnt: Et par sneskovle, 3-4 avisruter for 2 mand i et par uger (akkord), 3-4 timers rengøring for 2 mand i en måned, vikarjob i et vikarfirma. Mulighederne burde være til stede, uden at det nødvendigvis skulle tage flere måneder.

God arbejdslyst

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

MMC:

Hej!

Er jeg bare en sur gammel og konservativ mand, når jeg er af den opfattelse, at det er et lidt risikabelt grundlag at starte en virksomhed på, hvis det ikke er muligt at række 10.000 ud et eller andet sted fra....?

Næj slet ikke, du har helt ret. Hvis trådstarter er flere måneder om at skaffe 10.000 til hans egen forretning (eller, de er jo 2) så ville jeg være meget varsom med at investere i "virksomheden". Og så er der ikke engang taget højde for de meget sparsomme informationer der gives.

Brian Schou Larsen:
10kg.

Det er 10 K. Kilogram er noget andet.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er naturligvis ikke sådan, at vi kun, indskyder de 10.000kr i firmaer ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)