Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået trukket penge, Men kan de tillade sig dette?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino´er. Jeg vil bare lige høre jer om noget, det er fordi for et år siden, der købte jeg et domæne. Domænet ville jeg bare starte med og eje i et år, også bagefter forlænge det hvis det gik godt. Men domænet blev ikke til det store, så  efter 6 måneder stod det bare og passede sig selv, Men nu er det år så gået, og de har trukket penge for et år igen, men jeg ville ikke have et år igen. Hvorfor skal man skrive, 1 år tak. når de selv forlænger det? Hvad gør jeg, er det min fejl eller deres fejl? Mvh. Martin Thomassen

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld det står så tæt..

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Martin Jeg finder det ganske rimeligt at de automatisk har fornyet dit domæne. De fleste kunder køber det trods alt for at bruge det mere end et enkelt år, og så er jeg ganske sikker på at det giver en gevaldig ballade hvis de blot lod det udløbe så andre kunne købe det, og dermed miste et domæne for en kunde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad siger i andre?

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle de gange jeg har "købt" et domæne, er det også blevet fornyet automatisk, med mindre jeg selv har været inde og afmelde det.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ganske enig med Anders... Derfor betale regningen med glæde, opsige af aftalen, det er trods et småbeløb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis forlænger de da automatisk, som Anders skriver. Du kunne jo have en masse arbejde liggende på, som ellers ville blive slettet eller som Anders skriver, så kan andre nuppe et domæne.

Der er jo mange ting, hvor du selv naturligt nok aktivt skal opsige. Nævner i flæng, tlf., aviser, forsikringer...

Brian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Se efter i betingelserne om det er en service som de gør. Hvis det er så fanger bordet. Står der intet om det, så kan du godt kræve de penge tilbage fra dem.

Men på den anden side så er det ikke ok at man bare forlænger med endnu et år. Jeg har adskellige domæner hvor jeg får en mail om at de er ved at udløbe og jeg skal tage action. Denne besked får jeg flere uger før de udløber samt op til udløbsdato.

Derved er det min egen skyld hvis de ikke bliver fornyet.

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Se efter i betingelserne om det er en service som de gør. Hvis det er så fanger bordet. Står der intet om det, så kan du godt kræve de penge tilbage fra dem.

Men på den anden side så er det ikke ok at man bare forlænger med endnu et år. Jeg har adskellige domæner hvor jeg får en mail om at de er ved at udløbe og jeg skal tage action. Denne besked får jeg flere uger før de udløber samt op til udløbsdato.

Derved er det min egen skyld hvis de ikke bliver fornyet.

okay, det vil jeg da helt klar lige se efter.

Tak for alle jeres kommentare :)

 

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har læst deres betingelser, det er min egen fejl Sad

 

Men tak for jeres kommentare :)

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)