Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfordre til klik - OK/ikke OK?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forsøger at hitte rede i at lave en hjemmeside, som via artikler skal hjælpe folk til en bedre privatøkonomi. I den forbindelse vil jeg høre, om man må skrive således:

"Husk at hjælpe mig ved at købe hos/klikke på mine annoncører. Jeg får en lille fortjeneste ved det, som vil blive brugt til at skrive endnu flere artikler til DIG".

Jeg er ikke en klik-haj og det er heller ikke et forsøg på at snyde annoncørerne. Jeg synes dog, at det kan retfærdiggøre ikke-relevante annoncer på sitet. Jeg er egentlig ikke meget for det, så hvis du har et bedre forslag, hører jeg gerne om det.

Michael

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes bestem ikke det er i orden, så skulle du hellere lave en interessant hjemmeside hvor folk får lyst til at klikke på dine annoncer. Jeg ville som annoncør, føle mig snydt hvis folk gjorde som dig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint, Jimmi. Jeg  har jo ikke gjort det endnu, men vil bare høre holdningen til det. For annoncører, som betaler pr. klik, synes jeg den er på grænsen, men hvis det er pr. salg, er det vel ligegyldigt eller?

Michael

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er oftest i strid med retningslinjerne hos de forskellige affiliate netværk og Google adsense. Så er det bedre at fokusere på annoncere relevans, så skal du nok få dine klik.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Du skal helt holde dig fra at opfordre folk til at klikke på nogen reklamer, om det er klik reklamer eller ej.

Du får langt mere ud af at spille efter reglerne og ved ikke at fortælle folk hvad der er reklamer. Folk har det altid med at søge væk fra reklamer, derfor er det faktisk en god idé ikke at fortælle folk hvad der på din hjemmeside er reklamer Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Jer begge. Det var egentlig de forventede svar, men ville lige høre herinde - samlingsstedet for knowhow om affiliate. Selvfølgelig skal man spille efter reglerne og høre på dem, som har samlet erfaringerne selv.

Endnu engang tak.

Michael

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du kommer længere med at anbefale/annoncere for nogle relevante produkter. :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan bidrage med gode artikler, så er du godt på vej til at få succes.

I stedet for at opfordre til klik på reklamer, kan du opfordre til tilmelding til dit nyhedsbrev og dermed sprede budskabet. I nyhedsbreve kan du opfordre til at videresende nyhedsbrevet, så du på den måde får en større læserskare.

I dine nyhedsbreve kan du eventuelt indflette en affiliate reklame.

Mvh

Holger

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

I dine nyhedsbreve kan du eventuelt indflette en affiliate reklame.

God idé hvis man vil risikere at få en bøde på 100,00 per mail Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Holger:

I dine nyhedsbreve kan du eventuelt indflette en affiliate reklame.

 

God idé hvis man vil risikere at få en bøde på 100,00 per mail Smile

Forklaring?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)