Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste klik-pris

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino-folk!

Sad lige og overvejede, hvor man egentlig får den bedste klik-pris på det danske affiliate-marked?

Min erfaring er partner-ads, da IQMedier fokuserer mest på salg og leads.

 

Hvad er jeres erfaring?

 

Mvh.

Mathias Jensen.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer meget an på de kampagner der tibydes, afhængig af hvilken niche man beskæftiger sig med. For mit vedkommende er det dog typisk nemmest at opnå højere klikpriser hos de største udbydere, da de har fleste mulige kampagner at vælge imellem, så man kan målrette så præcist som muligt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter sjældent klikkampagner, men der er en del hos Adservice til mellem 1,60 og 2,10 kr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Når du vælger reklamer fra affiliate netværk, så vil jeg anbefale dig at vælge nogle der passer til det indhold du laver. Gå efter relevans istedet for satser, for selvom du måske får 2 kr. pr. klik, så giver det ikke særlig mange klik, hvis reklamen er irrelevant i.f.t. dine besøgende.

Hvis du vil gå efter satser, så overvej meget om der er gode muligheder for at dine brugere vil købe varer baseret på dine reklamer. Hvis du tror på det, så kan du tjene meget mere pr. klik ved at benytte partnerprogrammer, der f.eks. giver salgsprovision.

Mvh. Ken

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Ken også skriver, så er der langt flere penge i programmer som tilbyder dig penge pr. salg! Her er det nemt at kommer til at tjene over 2 kr. i snit pr. klik.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I min første annonce har jeg haft 12 klik nu, og ikke noget salg.

Klikprisen er ca. 5 kr.

Er det meget normalt. ? - har lavet en proteinpulver annonce.

- Skal man så bare lave en ny annonce eller tage noget andet ?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er for lidt data at basere noget på. Da jeg prøvede noget facebook adds + en proteinside af, fik jeg en klikpris på under 1 KR, og det kunne ikke direkte løbe rundt. Men jeg tror efterfølgende der er en del som har gemt siden i deres foretrukne, og benytte den når de skal købe pulver.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

IOOS Internet ApS:

Det er for lidt data at basere noget på. Da jeg prøvede noget facebook adds + en proteinside af, fik jeg en klikpris på under 1 KR, og det kunne ikke direkte løbe rundt. Men jeg tror efterfølgende der er en del som har gemt siden i deres foretrukne, og benytte den når de skal købe pulver.

Ja, der er rigtig mange tilgange til at bruge ppc-medierne til affiliate og det er først senere man ser den faktiske effekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må også sige at de kampagner, der giver per salg/lead, er en del mere rentabel for mig. Jeg har som sådan ikke nogen niche på min blog www.iryna.dk, så der er ikke altid en relevans mellem det jeg skriver og de kampagner jeg har liggende. Og at det giver mere end klikkampagnerne har dog overrasket mig en smule.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)