Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvivl om indexeret indhold

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:
Jeg er ikke uenig med dig. Slet ikke. Men igen, når man taler webshops har man oftest ikke noget valg :-)
Cool Wink man har vel altid et valg når vi snakker open source shopløsninger som du tidligere brugte som eksempel. Det er vel kun i forhold til hostede webshops at man ikke rigtig har et valg?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Yngvi K.:
Jeg er ikke uenig med dig. Slet ikke. Men igen, når man taler webshops har man oftest ikke noget valg :-)
Cool Wink man har vel altid et valg når vi snakker open source shopløsninger som du tidligere brugte som eksempel. Det er vel kun i forhold til hostede webshops at man ikke rigtig har et valg?

Det er lidt en balance. Man må også prioritere tiden hvis man har begrænsede ressourcer. Alt er muligt. Men alt skal også prioriteres. Selv kører vi med open source, og vi bruger meget 301-redirects og også canonical tag en del steder. Vi har stadig rigtigt meget at forbedre endnu, men det tager tid, og det skal prioriteres.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Munk Christiansen:

Yngvi K.:

.. når man taler i magento webshops, og der er canonical tags bestemt ikke standard :-) 

Canonical tags har været standard i Magento siden version 1.4 :)

http://www.magentocommerce.com/download/release_notes

Har jeg ikke lagt mærke til. Syntes bare jeg installerede et plugin.. Anyways. Dén part virker i hvert fald på min magento (for nyligt opgraderet til 1.4).

Dbh. Yngvi

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)