Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AppAnmeldelser.dk er nu åbnet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har netop åbnet for AppAnmeldelser.dk som er en side hvor vi, ja, anmelder Apps fra Apples iOS-modeller!

Vi søger en masse anmeldere/skribenter! Kunne du tænke dig at anmelde betalte Apps, som du får gratis? Se mere om hvordan du bliver anmelder her!

Det kunne være super fedt, hvis der var nogle af jer der ville komme med noget feedback på siden, både godt og dårligt!

På forhånd tak.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet meget kedeligt

AaaAnmeldelser det står der i linket venstre side, jeg kan i hvert fald ikke se meget mere,  hvis der står mere er det grundet banner spærre for bogstaver, derved gætter der er ingen stavefejl bare banner der spærre hvad man kan se.

Motivere mere hvorfor skal man oprette sig hos dig

Lav en knap alle sider opret dig sig som anmeldere/skribenter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser rigtig fedt, Tobias. Spændende koncept, og jeg glæder mig helt sikkert til at følge siden!

Hvis jeg skal komme med lidt feedback, så vil jeg nok anbefale dig, at du med tiden laver et widget i højre side, hvor der er en overordnede opdeling over de forskellige kategorier, som dine indlæg tilhører. På denne måde vil det være nemmere at finde anmeldelsen af den App, som man nu søger. Lige nu er det dog selvfølgelig ikke så nødvendigt, men når du får lidt flere indlæg, tror jeg, at det vil være meget nyttigt.

Men ellers en super flot side. Held og lykke med den Smile

Mvh Alexander

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)