Køb et Amino Sponsorlink
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
En dejligt citat, når forvirringen er total:Forhindringer er de ting, man ser, når man fjerner sine øjne fra målet..Henry Ford
En investor kan lave penge. En ingenør kan lave maskiner.
Tommy, Udviklingschefwww.wexo.dk • Vi vil være dks bedste magentoudviklere - har du en udfordring til os?
Dato: 4/11/2005 6:01:16 PM Forfatter: Tommy Frøkjær ''En leder med succes er ham, som kan delegere alt ansvaret, placere al kritikken hos andre og indkassere al æren.'' - Den er måske under bæltestedet? ;) Der er en, jeg altid godt har kunnet lide - men jeg kan ikke rigtig huske den korrekt. Den er noget i retningen af: ''En god leder er en der er i stand til at finde de rigtige medarbejdere til den rigtige opgave, og så lade værer med at blande sig når de udfører den''. Måske fordi den beskriver den ledertype jeg foretrækker - de ledere der går for meget op i micro-management er jeg ikke bygget til at arbejde under. Inspiration til at sparke sig selv i gang, når man går og tænker for meget over tingene i stedet for at smøge ærmerne op: Striving for success without hard work is like trying to harvest where you haven''t planted. --David Bly
Det citat slutter jeg altid mit lederforedrag af med. Det er af Theodor Roosevelt og lyder sådan her:Den bedste chef er den, der har fornuft nok til at vælge gode medarbejdere til at gøre arbejdet, og selvbeherskelse nok til at lade være med at forstyrre dem, mens de gør det.Dbh Martin
Alt om både i Danmark
Selv i ordbogen kommer arbejde før succes
Sune Christesen ActiveWebs A/S - Dedikeret server | Virtuel server | Server hosting mm.