Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilt bredbånd

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
I disse dage ser vi store farvestrålende reklamer for mobilt bredbånd. Jeg har kigget lidt på det men bliver ikke rigtig klogere.

 

Abonnementsprisen ligger på ca. 249 kr. månedligt og det er ikke afskrækkende. Men så er der forbrugsbetalingen. Jeg aner ganske enkelt ikke hvor mang mbit jeg forbruger i løbet af en dag. Jeg er konsekvent online altid, bortset fra når jeg er ude og køre: Dvs. når jeg er på steder hvor der er netadgang. Jeg downloader stort set intet, men bruger ellers nettet aktivt.

 

Er der nogle i tilsvarende situationer som kan give et bud på den totale udgift.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender ikke til løsningen, jeg har kun set reklamerne (som dig), men når det er forbrugsafregnet, skal du passe på med netradio, da det kan blive en meget(!) dyr fornøjelse.
Blot en advarsel :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
3 har et tilbud til erhvervsabonnenter. 299 pr / md med frit forbrug incl. et 3DataCard. Hvis der vel at mærke er netværks-dækning af 3''s eget net når du bruger kortet. Ellers betaler du 3 kr pr. Mb. Se 3.dk
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-01-2007 15:23:30 Forfatter: Vinterstille 3 har et tilbud til erhvervsabonnenter. 299 pr / md med frit forbrug incl. et 3DataCard. Hvis der vel at mærke er netværks-dækning af 3''s eget net når du bruger kortet. Ellers betaler du 3 kr pr. Mb. Se 3.dk

 

Det er også det jeg har kigget på. Det jeg er i tvivl om er om jeg kan forvente at finde 3 netværksdækning overalt på Sjælland og hvis ikke: Hvad svarer en megabyte forbrug til. Hvad kan jeg påregne af forbrug hvis jeg som sagt har nettet åbent konstant. Jeg bruger ikke netradio men for at lave et worstcase scenarie: Hvor stor udgift ville jeg få hvis jeg gjorde ?

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-01-2007 15:31:29
Forfatter: Skat & Råd




Dato: 30-01-2007 15:23:30 Forfatter: Vinterstille 3 har et tilbud til erhvervsabonnenter. 299 pr / md med frit forbrug incl. et 3DataCard. Hvis der vel at mærke er netværks-dækning af 3's eget net når du bruger kortet. Ellers betaler du 3 kr pr. Mb. Se 3.dk












Det er også det jeg har kigget på. Det jeg er i tvivl om er om jeg kan forvente at finde 3 netværksdækning overalt på Sjælland og hvis ikke: Hvad svarer en megabyte forbrug til. Hvad kan jeg påregne af forbrug hvis jeg som sagt har nettet åbent konstant. Jeg bruger ikke netradio men for at lave et worstcase scenarie: Hvor stor udgift ville jeg få hvis jeg gjorde ?







Jeg har en bekendt, hvis far havde sin netradio kørende ofte (han elsker radio), han fik en regning på lidt over 4.000 kr. i forbrug. Hvilket fik ham til at skifte til frit forbrug meget hurtigt.
Mht. hvor meget en MB er i surfing, kommer det helt an på de sider du surfer på, kommer du ind på en side fyldt med billeder, når du hurtigt en MB, men er det rene tekstsider, så har du lidt længere "surfingtid".
Sidern her fylder i øjeblikket 40 KB. Der går 1.000 KB på 1 MB.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var det jeg ville have fat i. Dvs. hvis jeg går ind på Skats hjemmeside og bladrer rundt på 40 sider, koster det 3 kr. Det er ikke umiddelbart alarmerende. 

Hvad hvis jeg går ind på eks. Skats hjemmeside og bare står der online. Koster det noget udover det ene "klik".

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er jeg dig svar skyldig, men jeg tror det ikke.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

nisjensen:

Du skulle prøve at kigge på siden http://www.billigt-mobilt-bredbaand.dk. Det er en guide som hjælper med at finde præcist det mobile bredbånd som passer til dig.

Det virker for mig at se som ren reklame i forhold til at nogen tjener penge på at folk går videre til f.eks. 3 og Telia fra ovenstående side.

Men det er du vel klar over, siden du har svaret i en ca 2,5 år gammel tråd?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)