Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan DU mærke julesalget?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

På Pokersets.dk går salget af billige pokersæt også rigtigt godt, men når vi kommer over til PC, PS3 og XBOX 360 spillene så har vi ikke mærket det store opsving endnu, det håber vi dog kommer i den kommende uge.

 

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager mit forrige indlæg.

Jeg skulle bare se om jeg kunne få en fuktion til at virke og kom derefter til at trykke "ok" Embarrassed

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lagt mærke til en lidt sjov tendens, normalt har vi flere ordre til sjælland end jylland og fyn, men må erkende at dette billede er vendt helt på hovedet i år, har I oplevet samme tendens?

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Sjovt - det er det samme billede hos os :·) Førhen var det altid sjælland som fik flest pakker - men de sidste par måneder har det været jylland....

Som jeg kan høre på vores leverandører - så fik de jydske butikker krisen at mærke før de sjællandske - og lige for tiden er det omvendt.

Pudsigt at det pludselig kan vende om på den måde...

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder ihvertfald vi ikke længere kan have en fordom omkring vest danmark og nethandel Geeked 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet et stort boom af jule strip show i år , så længe man levere god service kommer der flere og flere kunder Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores julesalg stopper desværre alle i morgen i de ur-butikker jeg er tilknyttet, men det har været helt fantastisk år. Vi har næsten dobbelt i forhold til sidste år - som også så godt ud, men f.eks. den kære Christina Hembos medie optrædende i forbindelse med Michael Rasmussen, har givet et rigtig godt ryk.

På den værktøjsbutik jeg er tilknyttet havde vi ordrerekord igår - det bliver spændende at arbejde med den side næste år. Nu er den ved at komme op på den kritiske masse og alle processer er automatiseret. Tankerne går lige nu på om vi skal ansætte en der har mere forstand på værktøj.

En til er sikkert i hvertfald for næste er at mit nytårsforsæt omhandler noget med løbesko.

 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mærker (ikke så underligt) ikke noget julesalg da vi sælger B2B, vi mærker derimod folk der skal nå at købe inden året er omme, typisk for at få det med på årsregnskabet eller andet regnskabs gøgl :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)