Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan DU mærke julesalget?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Min december er heller ikke den travleste måned - det er faktisk oktober/november, hvor firmaerne køber slik ind til julearrangementerne - selvfølgelig er der altid nogle som er sene på den, men nej November er klart den bedste.

Januar er så den dårligste på året - der er alle på kur hahahahah

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens mærke det på mine affiliate sider, som også har haft konstant fremgang i 2 år nu.

Jeg har set mest fremgang på min side med playstation 3 priser, som både har noget at gøre med at der sælges mange spillekonsoller op til jul og at jeg lige har relanceret systemet så det nu er 99% automatisk og selv opdatere alt fra forhandler, priser, spil, billeder osv. Samt at hele systemet og struktureret er blevet meget optimeret.

Det er omkring en god uges tid siden jeg lavede systemet om efter at siden bare havde stået som jeg købte den for over et halv år siden, med dødelinks og forældede priser.

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

.......jeg har ikke tid til at skrive så meget CoolYes 

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores julesalg er også kommet ok i gang her.

Det er meget morsomt at se hvordan besøgstal og ordre antal bare eksplodere den 30 november. Ordre mæssigt har vi de første 4 dage haft en flot fremgang. Dog syntes jeg at kunne se en lille tendens i at gaverne bliver noget billigere i år, om det så er pga. at der ikke er SP penge i år eller om flere måske holder lidt igen tør jeg ikke sige… måske noget helt tredje ?

 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:

Vores julesalg er også kommet ok i gang her.

Det er meget morsomt at se hvordan besøgstal og ordre antal bare eksplodere den 30 november. Ordre mæssigt har vi de første 4 dage haft en flot fremgang. Dog syntes jeg at kunne se en lille tendens i at gaverne bliver noget billigere i år, om det så er pga. at der ikke er SP penge i år eller om flere måske holder lidt igen tør jeg ikke sige… måske noget helt tredje ?

 

Jeg har faktisk længe gerne ville købe en julegave fra jer til min søster. Nogle forskellige Poul Pava ting til 300 kr i alt, men jeg hopper af hver gang på fragtprisen på 110 kr.

Jeg kunne få det for 36 kr, hvis jeg måtte sende jer en af vores returlabels Big Smile

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Jeg er lige kørt til Julefrokost med firmaet, så mit svar bliver lidt kort fra mobilen:) Men ja vores fragt system er meget urimelig hvis man bestiller mange små ting på vores side. Dette har vi en løsning på men er først helt klar med dette først i det nye år:( Når det så er sagt er det muligt at vælge afhentning, så det vælger du blot og mailer os en label vi kan tape på kassen eller får en fragtmand til at afhente pakken. Hvis du vælger den sidste løsning må du meget gerne vente med at få den afhentet til vi er sikre på vi har alle delene på lager samt det er gjort klar til afhentning. Ps. Husk også et Poul pava lys, selv om det ikke er noget jeg tjener på til 1,-... Vi har rigeligt ;)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:
Hej, Jeg er lige kørt til Julefrokost med firmaet

Du må endelig have en god Julefrokost, og pas nu på med at træde for meget ved siden af Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:
Hej, Jeg er lige kørt til Julefrokost med firmaet, så mit svar bliver lidt kort fra mobilen:) Men ja vores fragt system er meget urimelig hvis man bestiller mange små ting på vores side. Dette har vi en løsning på men er først helt klar med dette først i det nye år:( Når det så er sagt er det muligt at vælge afhentning, så det vælger du blot og mailer os en label vi kan tape på kassen eller får en fragtmand til at afhente pakken. Hvis du vælger den sidste løsning må du meget gerne vente med at få den afhentet til vi er sikre på vi har alle delene på lager samt det er gjort klar til afhentning. Ps. Husk også et Poul pava lys, selv om det ikke er noget jeg tjener på til 1,-... Vi har rigeligt ;)

Det lyder jo super godt!! Det vil jeg lige få gjort i starten af næste uge Yes

Super god julefrokost!

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som altid er salget af proteinpulver ikke helt i top i december måned. Det virker som om folk ikke synes at de skal have det under juletræet, og bruger pengene til gaver i stedet for. Til gengæld ser vi en stor stigning i salg af fitnessudstyr som egner sig lidt bedre til juleønsker.

Vi ser helt klart frem til januar hvor det plejer at gå amok når folk har lavet deres nytårsforsæt om at "NU skal der trænes igennem" :-)

December måned ser dog bedre ud i år end de foregående år, så måske folk er kommet til penge igen...

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Som altid er salget af proteinpulver ikke helt i top i december måned. Det virker som om folk ikke synes at de skal have det under juletræet, og bruger pengene til gaver i stedet for. Til gengæld ser vi en stor stigning i salg af fitnessudstyr som egner sig lidt bedre til juleønsker.

Vi ser helt klart frem til januar hvor det plejer at gå amok når folk har lavet deres nytårsforsæt om at "NU skal der trænes igennem" :-)

December måned ser dog bedre ud i år end de foregående år, så måske folk er kommet til penge igen...

Er I tilmeldt et affiliate netværk, så kan vi da prøve at se om vi kan skabe noget mere salg for jer Wink

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)